Gå til innhold

Gå til lege med barn med utslett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har hatt det i 2 uker. Ser ikke ut til å plages av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva slags utslett er det? og hvor?

gutten vår fikk utslett / eksem som mindre, og etterhvert fant vi ut at det var allergi mot egg og nøtter. Tenk på hva han ha spist ???

Sønnen vår fikk det i tinningen og etterhvert panna og hodebunnen hvis jeg spiste noe som inneholdt egg i når jeg ammet.

Skrevet

Endelig noen som svarte :)

Det er pittesmå prikker (kviselignende) som er på lår/kne og litt på armen, på den ene siden av kroppen. Nuppete, de står litt ut... Tenker også allergi og har nå i første omgang kuttet ut sitrusfrukter/juice for å se om det bedrer seg. Egg ja kanskje. Det får hun endel av. Da blir det neste vi prøver :)

Hvor lenge må vi kutte ut forskjellige matvarer for å se om det kan være det?

HI

Skrevet

Sønnen min på 15 mnd har hatt utslett rundt munnen og litt under hake.. ser ut som "ny kviser" med rødlig rundt.. ikke noe gule i.. i 1 uke.. dro til lege fordi barnehage var redd om han hadde vannkopper eller brennekopper..Legen sa at det er ikke noe spesielt men kan være brennkopper eller "sikle utslett".. Også har han lissom.. eksem.. på side, lår og ryggen og litt arm... hatt det i 1 mnd.. Ikke noe plager.. Ikke noe rød flekk på de.. Det kommer opp rød når han har badet og sånt.. Vet ikke hva det kan være jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...