Gå til innhold

April: JIPPI!!!!!! Svigers har bestilt Syden tur til hele gjengen!!! :D

Anbefalte innlegg

Så i august skal vi alle sammen til Bulgaria i en uke!! Vi blir ti stykker tilsammen! Så detta blir artig!!! ;)

Noen som har tips til meg om å reise med småbarn til syden, hva må vi ta med oss, forholdsregler og lignende?

Vi skal til sunny beach da, så det er både en festby og familievennlig by! Hotellet er familie hotell med sklier! Gleder meg som en unge!!! :D :D

Fortsetter under...

Å så gøy:) Det kommer til å bli bra vettu. Vi skulle reist til Hellas 1 juli med 10 andre familiemedlemmer, men min samboer har blitt akutt syk, så han må inn på riksen for operasjon en av de nærmeste ukene. Det er funnet en godartet svulst i ryggen på han. Men vi kan reise i slutten av august istedet, men da blir det ikke med de andre. Men reisen blir uviktig i en slik situasjon. Vi krysser bare fingre for at det skal gå bra.

Tips til reisen er å ha med en god trille, ta gjerne med bleier da det kan være dyrt nedover i Europa. jeg har alltid slengt en pakke under vognen, da den blir pakket inn i plast. Ellers ta med noe artig på flyreisen. I fjor kjøpte jeg en liten forundringspose, med noen helt nye bøker og leker. Det var populært:)

God tur:)

Heldiggriser! Ikke misunnelig i det hele tatt nei... :s Vi skal bare ha snylteferie i år.. En uke her og der, hos familie.. Og kanskje på hytta i sverige et par dager, og hytta på stord... Ikke så spennende at det gjør noe. Får håpe det blir fint vær i det minste, så kanskje vi kan kalle det "sommer"ferie...

Det blir nok en kjempefin tur dere skal på! Aner ikke hva dere må tenke på. Huske solkrem, solhatt og masse vann? ;)

tusen takk for gode tips!

Hvordan går d med mannen din? Vet ikke noe særlig om slike ting, men godt er det aldri.. I en slik sammenheng blir ikke reisen vesentlig i det hele tatt.. Dere får ta d med ro, og konsentrere dere om å bli frisk først! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...