Gå til innhold

Magefølelsen gutt/jente?

Anbefalte innlegg

Ja, nå nærmer det seg ul for de fleste av oss... Hva sier magefølelsen deres da jenter? Tror dere gutt eller jente? (selv om ikke alle vil vite kjønn, hvis de kan, på ul). Selv har jeg en veldig sterk følelse av at det bli gutt. Tenker bare i guttebaner med guttenavn etc. Blir spennende.

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9418082-magef%C3%B8lelsen-guttjente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følte gutt leeeeeeeeenge, men var til kontroll hos lege og da målte pulsen 150.Tror på at høy puls er jente jeg da siden jeg har tre jenter fra før og det har vært slik så nå vet jeg sannelig ikke lengre....

Blir spennende.

Skal på ul torsdag på sjekk, pga småblødninger. ikke farlig,skal spørre om de kan se da. Er 16+3 da.

Jeg har på følelsen at det blir jente. har en gutt fra før. denne gangen har fosteret mye høyere hjertelyd, enn sist gang. 160 ble den målt og det ble den målt to ganger.så får me se ka jordmor seie, skal til kontroll der på onsdag og ul 6/6 glede meg sååååå massse

då blir eg 17 uker når eg skal på ul

Annonse

jeg har fra første stund følt på meg at det er en gutt, men min mor, mormor, tante, og samboer sier jeg venter ei jente for de kan se det på meg, og pga hjertelden...men da får vi bare vente å se hvem som har rett...skal på ul 5juni så ikke så lenge til det nå, det blir spennende:)

Jeg er sprekkeferdig av nysgjerrighet for å få vite kjønnet når jeg skal på ultralyd 19. juni! Er 17+6 når den dagen kommer.

Jeg har skikkelig jentefølelse, men det er fordi dette svangerskapet hittil har fortont seg veldig annerledes enn mitt første, da jeg fikk en gutt. Ja, jeg er nesten sikker på at det blir jente :-)

Men for all del, en gutt er like hjertelig velkommen!

Annonse

Med førstemann "visste" jeg at det var gutt nesten med en gang. Merkelige greier, men jeg klarte ikke å se for meg en jente. Og det stemte, vi fikk gutt. Denne gangen ser jeg for meg en lillesøster hele tiden. Men jeg stoler ikke like mye på magefølelsen nå, for jeg ønsker meg en jente, så det kan like godt være ønsketenkning...:) Tiden vil jo vise. Skal ikke på ul før 26.juni, det er leeeenge til! Får håpe tassen vil vise seg fram da, hi-hi :)

Jeg tror jeg får gutt, og det tror alle andre også. Har blitt også blitt spådd gutt. det kiniesiske fødselshoroskopet viser gutt på barnimagen og jente på babyverden. Har ikke fått målt hjertelyden enda. Gleder meg såååå mye til UL 14.juni, da skal jeg vite:)

magefølelsen min sier gutt... sikkert siden dette svangerskapet er helt likt mitt første hvor jeg fikk gutt. Skal på ultralyd 5 juni.. håper de klarer å se noe da. Det kinesiske kartet viser gutt her på BIM :-)), gjorde det med førstemann også, og det stemte jo bra da.

hehe, har alltid tenkt at mitt første barn blir gutt, så jeg går med guttefølelse...mormoren min tror det blir ei jente, mammaen min trodde først jente,men nå tror hun gutt, og samboeren min har ikke peiling=)hehe....skal også på UL 7 juni, så håper junior vil vise seg frem=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...