Gjest Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 hvem er ung, gravid, kjeder seg på dagtid og har en tendens til å henge mye på vestkanten? hehe =)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 du må bli med på treff..... vi savner deg.....
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 stemmer i her jg også!! sauen, dra mg deg magen din og kom på treff!! vi savner deg!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Heihei! Så søte dere er... hehe nå er vi snart ferdig med flyttebestyret så mulig jeg drar meg på et treff om ikke så lenge...=) hvordan går det med alle dere jenter da?
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 mg å lillemor har dt flott:) var på 6 ukers kontroll i dag og hun er nesten 5kg,, hihi vokser jo såå fort! kordan går dt md dg å bebisen i magen da??
PintSizedDictator Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Her e alt bra...så vidt eg vet da. Skal på vekstestimering (?) til neste uke en gang....babyen hadde nesten ikk evokst på 3 uker:O Har høyt blodtrykk og masse vann i kroppen...har ikke ankler lenger:( Men ellers e alt flott. Bare 29 dager igjen til termin nå hehe. Då må dra deg inn te byn på torsdag:D Da e det treff igjen:) Har DU det bra?
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Jente19: ojsann, er hun 6 uker allerede??? vokser fort gjør de! Goodyear: ojoj...håper alt står bra til med henne da... og ikke noe svangerskapsforgiftning på deg... har du forresten en søster som jobber på reflex??? Snart termin jo! Her går alt bra! innflyttet i ny leilighet og stjeler trådløs linje fra naboene... hehe =) men er så opptatt med alt mulig at jeg nesten ikke får bimmet jo... hehe... på torsdag er jeg kaaaaanskje på østlandet, men hvis jeg er kommet tilbake tar jeg kanskje turen inn da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå