Mamma Brumm Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Gutten min gnir seg i ansiktet med hendene veldig ofte når han sover. dette reulterer i at smokken detter ut og han vokner til og begynner å gråte. Ofte når han ligger på magen gnir han også ansiktet ned i underlaget akkurat som om det er noe som klør, men han har ikke utslett eller noe, ikke snørrete heller, kan det være tannkjøttet som klør selv om det ikke er tegn til tenner enda? Han er 4 mnd. Noen som har opplevd dette? Blir sprø av at han vokner støtt og stadig av disse plagene, stakkars liten er jo trett og vil sove...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Jeg tipper det er tenner. Min datter fikk sine første to tenner da hun var 4 mnd. Dersom han begynner å sikle veldig og kanskje snørre litt i tillegg, kan du være enda sikrere. Kjøp Dentinox på apoteket og smør på det neste gang han klør. Dersom det hjelper, vet du at det er tenner på vei.
Mamma Brumm Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2007 Takk for svar! Han sikler masse nemlig så da kan det godt hende det er tenner ja! Men kjenner ingen tegn til dem når jeg kjenner etter i undermunnen. Han er dessuten veldig ivrig på å putte fingrene sine inn i munnen, til å med når han blir ammet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå