Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 ...syns dette hørers rart ut? Bare lurer jeg.... Snuppa får kylling/kalkun pølse når vi griller. OK det, men daglig??? Kanskje jeg som er en av de "strenge"?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 et barn mellom 1 og 2 år kan jo spise samme mat som vi voksne. det er greitt med grillpølse og all annen mat, men ikke hver dag. der er jeg enig med deg. det får ikke mine barn heller. må ma jo ha sunn mat som rent kjøtt, grønsaker, fisk o.l. men å få pølser en gang i blant gjør jo ingenting:-)
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Minsten her har fått den middagen vi spiser om det er kjøttkaker til taco....men klart en liten overblikk over kryddringen til visse måltider.
bassen2 Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 enig med angelica.. her spiser vår nesten alltid det samme som oss.. hon elsker alt med hvitløk i...hv.brød lyser opp øyne på ho, he he...
♥Snulder Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Jeg anser det som ganske så normalt å gi vesla grillpølse når vi andre spiser det ja;=) Men det er ikke hverdagskost nei.
børdi Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 mini på 1 år får pølse når vi spiser det. Og da får han de samme pølsene vi spiser.
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Gutten min på snart 13 mnd. får pølse om vi spiser det, men det er ikke så ofte. Og han får de samme pølsene som vi spiser.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 et lite tips til småttisene... jeg kjøper med meg "sovepose" til pølsene når vi skal på tur (selges på ica) Da kan poden få litt brød til pølsa også! Brød eller lompe fungerer ikke her i gården..pølsa detter somregel ut etter hvert! Og ja.. her får småen pølse! Liker det best hvis vi griller..er ikke så veldig fan av koteletter og annen grillmat!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Han har smakt pølse ja.. men vi har det ikke så ofte til middag. Han er 16 mnd. og har spist det samme som oss til middag siden han var 1 år. Men da velger jeg selvsagt å lage middag som han kan spise. Lager feks. ikke taco til middag (det lager vi oss heller om kvelden når han har lagt seg). Når de er over 1 år, kan de spise så og si det samme som oss, men med begrenset krydder (salt spesielt). Ville ikke gitt han pølse hver dag for å si det sånn..men av og til:)
nickoline og supermann Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 Her får han pølse! begynte også med kalkunpølse. .....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Her spiser guttungen pølse titt og ofte... Både kylling/kalkun, grill og wiener... Ser ikke problemet jeg.... Vil heller at han spiser det enn ingenting! (ja, jeg har prøvd ALT for å få i ham annen mat)
Ranveig R Skrevet 27. mai 2007 #12 Skrevet 27. mai 2007 Småen på 20 mnd får pølse ja, har fått det same som vi andre har ete sidan han var rundt året. Han har ein pappa som er veldig glad i pølser, så småen får det vel bortimot ein gong i veka. Det er vel ikkje lurt å gje verken pølse eller noko anna kvar dag sånn sett... Blir jo ganske einsidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå