Gå til innhold

Livet er herlig..Gled dere så utrolig mye...!!

ღMaria har TO prinsesserღ

Anbefalte innlegg

heihei,,

jeg fikk to jenter 20 april,sikkert mange som vet=) har hatt de hjemme i ca 3 uker nå og jeg elsker det..kunne fint klart meg som alenemor..så jeg er kanskje heldig med barna åsså da..hehe..men jeg koser meg hele dagen..pappan er kjempe flink han åsså..vi har det så kos..

dagens siste måltid er rundt 2300 og da er de våkne igjen rundt 0200-0300 åsså er det rundt 0700-0800 igjen..nattan går jo kjempe fint,er oppe hver natt alene..=) samboer tar dagens siste måltid alene,for da har jeg lagt meg..veldig behageli og deilig..trodde jeg skulle få såååå mye å gjøre og litt til,men jeg har faktisk tid til overs..hehe..

vil lissom bare at dere skal vite at dere bør ikke få det travelt og hektisk..for dette er sååå herlig..og de er så søte og vakre...ååå sukk!!!

åsså så mye oppmerksomhet som jeg/vi får..hehehe..alle skal titte i vogna og sukker tungt..=)

lykke til alle sammen..

Fortsetter under...

er så enig med deg, er utrolig deilig med to små.Syntes også det var overaskende enkelt med to men som du sier har vel det litt med barna å gjøre. Guttene her har vært veldig enkle å ha med å gjøre.

Men nå har de pasert 5mnd og er VELDIG aktive, er ikke så mye jeg får gjort mens de er våkne nå..hehe..så det er vel nå fremover det blir litt jobb tenker jeg..men så verdt det..

Så ja livet er herlig

Strålende at du er så fornøyd og takler tilværelsen med tvillilnger så bra:-))

Lurte bare litt på hvordan dere gjør det med maten, er det pupp og flaske evt. morsmelkerstatning? Er selv spendt på om hvordan det skal gå.. Må legge til at jeg ikke kan fordra å pumpe meg (tar lang tid for lite resultat), noe jeg måtte gjøre etter siste fødsel, men amming er kjempe lett og greit... Så tror det blir enten pupp eller morsmelkerstatning her i gården.

Forresten hørtes det ut som en god arbeidsfordeling at far tar siste måltid og mor natten (om far må være opplagt til jobb og mor er sliten om kvelden, slik jeg tror det blir med oss:-)))

Kos deg videre:-))

ja,arbeidsfordelinga er kjempe grei syns jeg..kunne ikke blitt bedre..hvis han skulle stått opp på nattan hadde de ikke fått mat,for han klarer ikke våkne,selv ikke når de skriker..hehe..så best jeg tar nattan da ja..

jeg dobbelt amma i ca3 uker..innmellom der måtte jeg kutte ut amminga i noen dager og gi de nan pga gulsotem og da fikk jeg så lite melk..så når vi kom hjem fra sykehuset hadde jeg ikke nok mat til begge lenger og begynnte med nan for fullt..nå trenger jeg ikke pumpe lenger,for melka er delvis borte..ganske deilig å ikke pumpe lenger..så da får de flaske samtidig..=)=)

Annonse

Ja jeg er ogsaa litt nysgerrig paa om de er vaaken samtidig. Kjempekoselig innlegg Maria! Foler at du er veldig positiv, og det tror jeg er veldig viktig!

Misunner deg ganske mye naa! Er snart 34 uker og klarer nesten ikke aa vente lenger. Etter aa ha lest dette inlegget gleder jeg meg enda mer!!

Lykke til videre

gir de flaske samtidig ja..en pa fanget og en ved siden av i sofan..=) å når nesten mating kommer så ligger den som lå på fanget på sofan..de bytter på det lissom..men på dagen når samboer har mulighet så gir vi mat til en hver,..=) ja,de er våkne samtidig,gir aldri mat til en..det tørr jeg ikke prøve på,da må jeg vekke den andre om hun sover..men begge våkner samtidig på nattan og på dagen..helt topp..=)

men de er jo våkne og skal titte rundt og kose,da er det ikke alltid begge er våkne samtidig,men går fint det åsså..

svanger: du kan jo virkelig vente når som helst da..jeg fikk i 35+0 og de var jo store..nå er de rundt 3500gr begge to..5 uker etter..helt topp..=) hadde termin i går jeg..hehe..

livet er fortsatt herlig..nå er de 6 uker og 1 dag..=) vi fant ut at de hadde litt mage vondt og hard mage..så ga vi maltekstrakt i melka..herregud,som det hjalp..var som å sku av en gråtebryter alså..wow!!!så prøv det om bebisene er harde i magen..

Høres supert ut det her!!Er spent på hvordan det går når mine tvillinger kommer,har jo to gutter som er 3 og 4,5 da...blir sikkert litt å gjøre.Men jeg gleder meg kjempemasse,føler meg så heldig som skal få oppleve å bli tvillingmor..!Men jeg må ha masse tålmodighet..er bare ca uke19 enda...oi så lenge til termin!Supert å lese så flott innlegg Maria,kos deg videre med jentene dine!

tusen takk..ja,skal kose meg masse..

tiden går fort alså..så du har ikke så lenge igjen c..=) samboer har to barn på 12 og 5,så er full rulle her å..så har vi hund å..men går kjempe fint..så det går nok bra for deg åsså=)=)

lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...