Gå til innhold

VONDT i korsryggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så utrolig vondt i korsryggen. Men det er ikke sånn mensen vondt. Jeg har problemer med å stå og sitte og bevege meg i det hele tatt. Har hatt det helt siden i går kveld. Det kom veldig plutselig. Nå er det nøyaktig 8 dager siden EL. Er det noen som vet noe om dette? Noen som har opplevd det? Har også hatt murringer i hele dag.

Hadde vært koselig med noen tips eller tanker, er ganske ubehagelig! Det hjelper når jeg sitter med varmeflaske i ryggen, men med en gang jeg beveger meg gjør det ondt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei, jeg har også veldigt vondt i korsryggen og i hoftene, har hatt d i over 2 uker. Har IKM i morgen!!!! Jeg har også hatt masse murringer i dag så tr er vel på vei!!! men sist jeg var gravid hadde bekkenet sklid littt ut og jeg hadde akkurat d samme smertene. Håper håper:)

Jeg har erfart at det hjelper visst jeg er i bevegelse. men det er meg:)

Lykke til

Skrevet

Oi, har du hatt det så lenge. Tror vi snakker om den samme vondten når du sier at det hjelper visst du er i bevegelse. Syns det hjelper å gå, men alt annet er ikke særlig behagelig. Så gøy at du har IKM i morgen da! :D Men murringer det er vel vanlig å ha vist man er gravid og tror jeg, så det er jo ikke negativt. Fortell meg i morgen om det har skjedd noe da? Sist når du var gravid, gikk du lenge med disse smertene da? Får ondt i hoftene også av og til, men tror det er andre grunner til det. Jeg har egentlig ikke håpet noe denne pp i det hele tatt, har vært så opptatt med eksamen og sånt. Men jeg lurte bare veldig på disse smertene.

En ting til! Du har hatt ondt i 2 uker, så da fikk du ondt rett etter eggløsningen?

Skrevet

Hei hei igjen. Ja i dag har jeg IKM:) Og ingen tr er kommet ennå... Håper hun holder deg bort en stund nå:):) Sist jeg var gravid hadde jeg bare litt smerter men ikke slik som dette.. D forsvant etter hvert da.

Men sitter her med stikninger ned i beina nå, ikke noe godt. Noen sier at de kan få bekkenløsning med en gang de blir gravide...

Har hatt det siden eggløsning sånn ca.

Visst tr ikke viser seg i morgen heller går jeg og kjøper en test...

Er litt spent.Når har du IKM?

Skrevet

Så gøy at du ikke har fått tante enda! :D Blir spennende dette.

Jeg har ikke like ondt i ryggen idag. Jeg har ikke IKM før 1. juni. Men jeg syns å huske at jeg hadde masse murringer ca en uke før sist syklus, men har ikke noe mer murringer nå :)

Håper tante holder seg unna da, kom med oppdatering!

Skrevet

Tanta har ikke kom i dag heller:), men er redd for å teste!!! Men har jo ingen test heller... I dag er jeg på dag 37 i syklusen så tr kan ennå komme... Hoftene er forsatt vonde og har vært vondt i hele dag:( Syns litt synd på meg selv!!!:). Merker det best når jeg er i ro.

Hold meg også oppdatert???

Skrevet

Weeeeee!! Så gøy, spennende dette. Hvor lang syklus har du da? Syns 37 dager var lenge jeg! Jeg har på ca 26 dager tror jeg. Siden du hadde ondt i hoftene sist du var gravid så er det vel ganske positivt at du har det nå og! Bare tenk spire, spire...! Har du testet idag?! Det er idag du har ikm sant?

Jeg har 3 dager igjen til IKM nå tror jeg. Har hatt eksamen idag men også feber.. så det er ikke helt konge. Eller regner nå med at jeg har feber når tempen min steg med en hel grad og jeg føler meg helt elendig. Jeg har heller ikke fått noe særlig murringer enda.. forje syklus hadde jeg det masse og da kom tante :).

Skrevet

HEIHEI.... Jeg hadde IKM på søndag så er noen dager over. Har ikke hatt sjangs til å gått på apoteket. Må nok vente til torsdag. Mannen min nekter å gå for meg...:( Men jeg greier nesten ikke å tro at jeg kan være gravid igjen:) Jeg har hatt syklus på 35 dager, og er i min 4pp.Tanta har komt somregel på dag 35. Begynner å kjenne at d kan jo være noe... Ellers er ryggen ganske god i dag og det er bra.

God bedring. og gleder meg til å følge deg til IKM

Skrevet

Heihei=) hører egentlig ikke til her, men tok en tur fra andre trimester..=) jeg fikk også stikninger og vondt i ryggen, var slik jeg fant det ut og er nå 18 uker på vei:) krysser fingrene for deg/dere =) litt babystøv kan jeg jo også sende mens jeg er i gang:)***************************************************************************************************************************************************************

klem

Skrevet

Oi, er du så langt over. Dette høres jo veldig positivt! Nå må du bare få tak i tester altså! Kjipt at han ikke gjør det for deg! Jeg testet faktisk idag.. hehe.. og den ble veldig negativ. Har ikke så mye feber nå, så da kan jeg endelig lese til eksamen.

Det var positivt å høre c&b :D Trekker til meg babystøv! Men håper kroppen ikke tuller mer med meg vist testene skal fortsette å være negativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...