Gå til innhold

Synes da ikke du har lagt på deg mye-nemmen å stor skal ikke du bli da?!!

Anbefalte innlegg

Noen flere som kjenner seg igjen???

Hver dag er det en ny kommentar. Den ene synes jeg er kjempediger, mens noen andre synes at jeg ikke har lagt på meg mye siden magen begynte å synes???

Blir litt lei av og være diskusjonstema--spiller det noe rolle? Det er det samme hver gang man møter på noen.

Sannheten er at jeg har ikke lagt på meg mye siden magen begynte å synes, men likevel har magen blitt kjempestor i forhold til da, men ikke så mye andre steder. Bare puppa har vel est ut to str til og når man bruker d-cup fra før så er f-cup god å ha nå,hehe.

Bra september nærmer seg, daaa skal de få se stor da:)

Fortsetter under...

hehe, kjenner meg igjen der ja.

beste kommentaren jeg har fått var fra min egen sjef: "Herregud, hvordan er det du kommer til å bli seende ut??" Jeg måtte flire, for hun mente at jeg var ganske stor allerede, og at snart hadde jeg ikke plass til å styre over hamburgerpressa på gatekjøkkenet jeg jobber på :P

alle forteller meg at jeg er så liten.

kan omtrent ik se at jeg er gravid en gang.

føler selv at jeg har blitt stor.

er ganske tynn, bare magen som vokser her.

komentarene til folk er: sånn ser jeg ut når jeg har mensen, da blåser magen min seg opp.

hehe, ja eg kjenner meg igjen!! hehe..

eg har ikke lagt på meg noe andre plasser enn magen, men den er ikke litt stor en gang..

som du sier, snart september å da skal folk få se hvor stor vi er blitt!! hehe;)

Annonse

Samme her.. " ja du har vel ikke lenge igjen.." Ble ganske satt ut.

Er 2 gangs og denne gangen er jeg MYE mindre enn forige gang.

De burde tenke seg om 2 ganger før de sier noe til en hormonbombe!

Jeg har bare begynt å svare tilbake.

"Å du synes jeg er stor? Hvor stor skal jeg være i uke ...?"

De fleste pleier å holde munn da ja..

samme her... noen som synes jeg er kjempestor for bare å være litt over halvveis, og flere har spurt om jeg er sikker på at det ikke er 2 der inne.

Men så er det andre som ikke synes jeg er stor i det hele tatt, t.o.m. noen som ikke tør spør om jeg er gravid fordi jeg kan da bare være litt stor??? DUH.. tror ikke det hadde vært bra om jeg hadde sett ut sånn til vanlig da .. og de bilringene jeg har til vanlig ser da helt annerledes ut enn fotballen som jeg har foran magen nå ;-)))

Menmen... så er det nok sånn og at noen gravide liker ikke at de vokser, og derfor er noen svært 'forsiktige' og sier at de ikke er så store, har en fin liten babymage osv...

Mens andre gravide er kjempestolte av magen sin og så fort de vet de er gravid, så skal plutselig ikke fetlaget gjemmes lenger, men er plutselig en babymage, og de kjøper klær som heller aksentuerer magen istedenfor å gjemme den :-))) (jeg er av den siste typen da... hehe)

Jeg vil faktisk heller høre at jeg har svær mage enn at jeg har liten mage, men det er nå stor forskjell på gravide da.

Tror det er derfor folk også reagerer forskjellige på gravide mager. Jeg ville aldri sagt til en gravid at hun nesten ikke har synlig mage og er liten osv... (fordi jeg selv alltid er så stolt av magen min at jeg ikke vil høre det ;-) )

Og så vil nok de som selv ikke liker å vokse så mye selv, heller si til en gravid at hun er liten.

Forresten så har magestørrelsen ikke så mye med vekten å gjøre da. Jeg har bare gått opp 3 kilo, men merker tydelig at jeg har slanka meg ellers på kroppen, mens magen vokser.

Helt utrolig hva folk får seg til å si. Her forleden dag sa faktisk min egen tante "herregud, nå må vel den jenteungen slutte å vokse snart...?" "Nei", sa jeg, "vi håper vel ikke at hun skal slutte å vokse i uke 24????"

Kan dere skjønne hvorfor alle plutselig har et enormt behov for å kommentere og evaluere kroppen din? INGEN har kommentert hvor stor/liten jeg har vært før denne graviditeten :o)

Underlig fenomen... Den fineste kommentaren jeg får er "åh, så fin babymage du har fått". Men den kommer jo vanligvis fra jenter som selv har vært gravide :o)

Stå på, jenter! Uansett hvor digre eller magre dere er ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...