Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann-

Du lurer på priser og da er det helt å holdent opp til deg å bestemme prisen og vil du jobbe svart eller hvit??

en hvit dagmamma tar gjerne opptil 5000 kr og da er det et middagsmåltid inkludert og jobber du svart kan du ta alt fra 3000 til 4500 og da spørs det selvfølgelig på hvor mye mat dem får hos deg noen får kun et middagsmåltid og brød og frukt resten av uken mens andre har kun brødmat og frukt.

jeg søker selv dagmamma og har værthos noen , men vil gjerne ogsåhaei somikke har altfor små bbarn heller men ikke latfor store heller hvis duskjønner.

så det må du og tenke på for hos hu ene jeg var hos hadde hu barn på under et år og dem spiste jo nesten ingenting mens min sønn som er 3 år han spiser mere enn dem så da trodde hu også at han spiste nesten ingenting.

mange foreldre sender med mat til barna atså middagsmat som dagmammaer kan bare varme men det diskuteres med foreldrene siden.

det er drammen altså så prisene varierer og som sagt du må se an hvor mye mat dem får hos deg:)og vil du ha middag hver dag til barna som du lager selv så må du gå littmere opp i prisfor det koster litt mere å fore dem med varm mat :)

håper det hjalpdeg litt:)

mvh waleria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...