Gå til innhold

Flere som ikke har vært på kontroll?


Chanelle med ♀♂♂♂

Anbefalte innlegg

Starter på uke 10 på mandag, har ennå ikke vært på kontroll. Kjenner meg helt pigg, og har jo vært gjennom dette tre ganger tidligere, ser liksom ingen grunn til å oppsøke lege/jordmor ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg er bare i uke 6, og har selvfølgelig ikke vært på kontroll. Men kommer nok ikke å ringe med det første heller. Tenkte å ringe til legen når jeg er rundt 10 uker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på tirsdag, da er jeg 9+5 , og det er nesten litt tidlig synes jeg. Dette er andre gang, så når jeg hadde et totalt ukomplisert svangerskap sist så ser jeg ikke noe å stresse etter. Du kjenner jo din egen kropp etter hvert, så har du roen er det vel ikke noe å stresse etter. Du trenger da heller ikke gå til legen, kan jo bare gå til jordmor også om du liker det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nå torsdag på første kontroll, er da 9+4. Føler egentlig ikke at jeg trenger det, men tenkte bare å få meg helsekort før ferien starter. Skal til jm rett før fellesferien og da måtte jeg ha ferdig utfyllt helsekort, samt ha tatt de rutinemessige blodprøvene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Jeg er 10+3 og har ikke bestilt legetime engang.... Grusomt når jeg tenker etter, men jeg føler ikke behov for det liksom... er hos gyn på ultralyd hver 10 dag, og føler det er mere enn nok... er min 2 gang, så kanskje derfor jeg er så rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i uke 8, og har heller ikke vært på kontroll. tenkte å vente til rundt uke 10-11. Er tredje barnet for min del.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...