Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får deres baby se på tv? babyen min sitter i vippestolen og ser på disney channel nå. Hun får bare gjøre det litt, og ikke ofte. Men er det greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det har min alltid gjordt:)

Skrevet

Ja han ser av og til men han liker ikke å sitte stille lenge så det blir bare noen minutter om gangen.

Skrevet

Min på 11 uker gjør også det. Han elsker å sitte i vippestolen sin og se disney playhouse, men ikke lenge om gangen. maks halv time. Han pludrer med og viser tydelig at han er fornøyd. Er ikke så mye det at han ser på, men lydene og fargene er nok det mest interessante.

Skrevet

Jepp, no problem.Den derre "dølle" disney som går med mikkemus om morran er jo som skapt for babyer...he he

Skrevet

Er det bare jeg som synes små babyer ikke skal se på tv? Jeg pleier å skru av tv-en om lilleprinsen blir veldig opptatt av den... de skal da vel ikke se på tv når de er så små?

Skrevet

Det lages nå baby program til tv "over there"(amerika) og det er ikke så farlig som mange vil ha det til, kommer nok snart til Norge åsså

Skrevet

Tja, om noen lager baby-tv betyr ikke det at det nødvendigvis er en bra ting.. kan ikke helt se noen grunn til at en baby skal ligge/sitte og se på tv. Tenker dog at de som lager baby-tv tjener fett med penger på det...

Skrevet

nei seff. så betyr det ikke at det da er en bra ting selv om noen lager det, men jeg og mange andre mener at det går greit om bebisene titter litt på tv, alt med måte of course.....

Skrevet

Da tenker jeg vi er omtrent enige :) han ligger jo og titter litt, jeg vil bare ikke at han "aktivt" skal se på tv som et tidsfordriv. Noe jeg sikkert kommer til å angre på når han er 2 år, det bøtter ned ute og han SKAL ut å leke fordi tv er teit... haha!

Skrevet

her står tv'n på hele dagen... liker selv å se litt på tegnefilmer på disneyChannel,så da setter han seg ned foran tv'n eller på fanget mitt og så ser vi på tv sammen:) ikke noe galt i det,så lenge det ikke det eneste de gjør iløpet av en dag:p

Skrevet

Er så enig med deg, ping. Men så er jeg kanskje i overkant opptatt av det. Jeg har alltid tenkt at barna mine skal vokse opp uten å se på tv i timesvis hver dag, så jeg har rett og slett kvittet meg med alle kanaler utenom nrk1.

Men selvsagt, litt tv er sikkert ikke skadelig. Jeg føler bare at det er veldig lett å bli sittende der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...