Gå til innhold

Negativ test med skygestrek, og fortsatt ingen mens......


Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥

Anbefalte innlegg

Noen her som kan svare meg? Har lagt inn samme innlegg på Bli Gravid og Mistet, gravid på ny, men ikke fått noe svar:(

 

Noen som har hatt erfaring med negativ test med en svak skyggestrek?

 

Lurer på om jeg kan vær gravid, for ingen teng til at TR skal komme på besøk, og er 9 dager over ikm.

Har ømme pupper, og små stikkinger i magen, og har de siste dagene vært trøtt og sliten, og litt kvalm.

 

Håper på det beste, men tør ikke helt og glede meg, eller håpe for mye etter SA i februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en test til om 2-3 dager, å se om streken blir tydeligere.

Symptomene sier du er gravid. Håper det beste for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt skyggestrek et par ganger, men ikke vært gravid da. Ømme pupper og stikkinger kan like gjerne være tegn på mensen. Det kan jo hende da, men ikke godt for oss å si. Ta en ny test om noen dager. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at du hadde senere eggløsning enn du i utgangspunket trodde? Det er jo vanlig at EL kan bli litt forsinket. I såfall vil egget feste seg senere, og hCG-produksjonen vil bli deretter "forsinket". Krysser fingrene for at "skyggestrekene" dine blir sterkere og sterkere, og at du er gravid! LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, tok tre tester før den fjerde var positiv, den tredje var med en slik skyggestrek. En uke mellom hver test, ingen graviditetssymptomer, men var helt overbevist. er nå 25 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg trodde en strek var en strek. Så en skyggestrek er vel en strek? og en strek vil jo si at du er gravid!? Ikke ta det for gitt, er på ingen måte noen ekspert her, men eg tror at en strek er en strek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg var gravid så fikk jeg skyggestrek på testen min!:) Fikk beskjed her inne at en strek var en strek!:) Får jeg være første til å eventuelt gratulere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også skyggestrek, og da jeg ringte gynokologen min sa han at en strek er en strek-og i går så jeg hjerteslag.

Streken min var nesten usynlig.

 

Lykke,lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk desverri ikke så bra for meg, jeg har og hørt at en strek er en strek, me på mandag ettermiddag kom tanta på besøk, litt skuffet, men vi får bare prøve igjen:) Takk for alle gode lykkeønskniger inne her. ( Håper jeg snart kan være fast inne på 1. trimester:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...