Gå til innhold

Tar de inn folk til ul i helgene?


Gjest

Anbefalte innlegg

Etter nok en stor blødning i går er jeg litt bekymret(er minimal blødning nå)har lyst til å ringe sykehuset å spørre om ul,men vet ikke om de tar meg inn eller om de tar de det haster mere med. Ellers må jeg vente til tirsdag,men siden det er langhelg så gjør de sikkert ikke det,er sikkert også litt redusert i bemanning også i helgene. Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

taper jo ikke på noe å ringe,men kanskje lurt å vente noen dager siden jeg hadde en stor blødning i går,bli jo innvendig så det er kanskje lurt å ikke rote for mye oppi der,de er jo forsiktige men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har vært der du er....eller rettere sagt,jeg er der.Begynte å blø forrige helg og ringte både legevakt og gyn.Var ingen hjelp å få.Dette var St.Olav.De sa at det er bare å vente...

Fikk komme på ul på tirsdag,alt så fint ut,men blør enda.Er redd du må smøre deg med tolmodighet da du ikke blir regnet som et akuttilfelle,men husk,det kan like godt være

helt ufarlig så fatt mot!!!

Vet det er vanskelig,jeg har gått en uke med tunge følelser

men tvi tvi til oss begge!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på St.Olav 2 ganger pga. styrtblødinger. Har fått ul begge ganger. Sist gang var natt til lørdag i forrige uke, ble da lagt inn på gynekologisk via akutten. Fikk ul, så at det fortsatt var liv der, og fikk da dra hjem. Man kan bli møtt både positivt og negativt når man er så tidlig i svangerskapet, jeg vil likevel råde alle til å dra til legevaka om dere har store blødninger.

 

Jeg skal på ny ul over helga, og vil bli fulgt opp på svangerskapspoliklinikken. Tvi, tvi må jeg si.

 

Lykke til med alle dere der ute også. Stå på krava .

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har allerede vært inne på ul 2 ganger,sist på mandag,legen sa det var blod igjen,første ul fikk jeg vite at jeg hadde blodansamling i livmor. Alt så bra ut ved ul på mandag,var 9+4 da ca,men hadde nok en stor blødning på fredag,så det jeg lurer egentlig på er om det ermer igjen av blodansamlingen,har ul 8 juni,men det er så lenge til synes jeg. Er sykmeldt ut uka foreløpig,har fått god mottagelse på sykehuset (buskerud) og kan bare ringe legen jeg har vært til der hvis det er noe. Hadde min 1 blødning 8 mai,så det har vært 2 lange uker og blir 2 lange uker til 8 juni,da er jeg 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dro på legevakten i går kveld på st.olavs hospital pga blødninger på do. Der var det ingen gynekolog men fikk legen skrev et brev med øyeblikkelig hjelp time på kvinneklinikken der i dag. Tok innvendig ultralyd der... Men hos meg ser det ut til å ha gått galt, de fant intet liv. Skulle ha vært 7+2 i dag..

 

Håper det går bedre med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har egentlig tro på at det går bra,siden vi så hjertet slå på mandag og da var jeg 9+4,men det er denne usikkerheten som tar på mest,det har vært de 2 lengste ukene i mitt liv og de 2 neste kommer nok til å bli like lange. Så trist at det gikk galt da,vet hvordan du har det,hadde en MA i feb,var i uke 12 men hadde dødd i uke 9,så jeg har vært gjennom det samme som deg,en liten trøst kan jo være at det er mulig å bli fort gravid igjen,selv hadde jeg en mens,og ble gravid,brukte el tester. Er nok derfor det er ekstra tungt for meg dette siden jeg nylig har hatt en MA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...