Tredjemann på vei :D Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 At det går an! Fritidsproblemer eller? I det hele tatt var det et dumt spm. da man må se an været for hver dag som går og om ungene blir lett kalde eller varme. Skal vi med det samme vi er igang spørre hvor mange som pleide å henge pledd over lufteåpningen på barnevogna da ungene var babyer også eller??? Det er jo helt sykt i forhold til dette m/ strømpebuksebruk! Og jeg vedder på mange av dere som er imot strømpebukser etter mai måned selv var med på å fordampe de stakkars babyene ved å totalisolere vogna for frisk luft!
skimre Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 *hehe* så enig så enig;) grunnen til at jeg gadd svare på strømpebuksedebatten innlegget, hadde igrunn lite med mine meninger om strømpebukser å gjøre,jeg syns bare det er så trist hvis det skal bli sur stemning her inne også, som vi hadde på småtroll 0-1 i fjor... her inne har stemningen vært bra hele tiden! måtte bare kommentere innlegget til mineliten som skrev: "Synes det er moro å følge innleggene her på BIM, men synes det er trist at det blir litt stygg tone mellom dere. Kunne ønske menn var mer på banen på BIM, men det tilhører sikkert en annen drømmeverden? Hehe.. mineliten " når det var nettopp henne som bidro mest til den dårlige stemningen i den andre tråden http://www.dinbaby.com/forum/thread/9369603 ja til fjerning av anonymknappen;)
Tredjemann på vei :D Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2007 tja, nesten enig i det siste der, men at den misbrukes er helt klart! skjønner jo de som vil være anonyme når de spør om veldig personlige ting, ting de ikke vil at folk skal vite om dem. aldri hatt behov for anonymknappen selv, men skjønner at man i noen tilfeller ikke vil stå frem med "navn". skulle nesten tro hun der "mineliten" var litt kort ja...
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Helt utrolig at så mange kan være så engasjer av dette. Faller det ikke naturlig at man tester ut dette selv der hjemme man bor utifra været. Tror det er bevist at et sted kan det være 4 grader, mens 5 km borte kan det være 9 grader......så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå