rampejenta - ny spire Skrevet 26. mai 2007 #1 Del Skrevet 26. mai 2007 nå er de tett før jeg ikke holder ut mere og begynner på prevensjon igjen.. får krafige blødninger nå som jeg ikke bruker prevensjon.. og de mensen varer mye lengre.. og jeg sliter med lav blodprosent fra før av... i tillegg får jeg mye smerter i magen , hodepine, kvalme og feber hver gang jeg har mens... de er jo bare min 4 pp, men hvis ikke jeg blir gravid snart så begynner jeg på prevensjon igjen.. orker ikke å bli så dårlig..noen som har erfaringer /tips om en lettere menstrasjon??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9415807-neon-her-som-blir-d%C3%A5rlig-under-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
babyT Skrevet 26. mai 2007 #2 Del Skrevet 26. mai 2007 Hei :-) Det du beskriver her kan være symptomer på endometriose. Kanskje du skulle ta kontekt med legen dirn og forklare hvordan det er og høre om han kan henvise deg videre så du kan få undersøkt det. Dersom det er endometriose kan det "fikses" ved laparoskopi. Det vil si en kikkhullsoperasjon. Du får da narkose og de går inn i magen gjennom små hull og blåser inn gass/luft slik at de lett kan se på organene. Dersom de finner endometriose kan de brenne dette bort. Smertene og mengden blod vil da avta. Jeg har selv vært gjennom laparoskopi, og kan berolige deg med at det går helt fint. Selvfølgelig kan man være litt uggen etterpå, som ved alle operasjoner, men det går fort over, og "belønningen" er absolutt verdt det! Under operasjonen kan de også sjekke om du har sammenvoksninger i egglederne og kjøre kontrastvæske gjennom dem for å se om de er åpne. Lykke til! Hilsen ei som vet veldig godt hvordan det er å ha sterke menssmerter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9415807-neon-her-som-blir-d%C3%A5rlig-under-mens/#findComment-9416342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå