Phoebe Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Fikk beskjed av helsesøster å kutte ut sjokoladen mens man ammer. Flere som har hørt dette? Fikk ikke helt med meg hvorfor man ikke skulle spise det... Jeg er veldig (!) glad i sjokolade og sliter litt med abstinenser
3pårappen :) Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Mange babyer som reagerer med magevondt på sjokolade, sikkert derfor. Men det er jo bare å prøve å se da... Gutten min reagerte på sjokolade, men jeg kan spise det nå, han er fire mnd. Ikke farlig iallefall ;o)
Mayken Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Jeg har aldri vært noe glad i sjokolade, men etter at jeg fikk Ina og begynte å amme, ble jeg helt avhengig. Jeg har spist maaaaaaaaaasse sjokolade etter at hun kom til verden. Tror grunnen til at man ikke skal spise det er at de inneholder nøtter, men er ikke helt sikker. Er vel noen barn som kan reagere med vondt i magen hvis mamma spiser sjokolade mens hun ammer. Tror du får se an og regulere dette selv. Her har det i hvertfall gått greit.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Oi, da... dette har ikke jeg hørt noe om. Men jeg har ikke merket noe på lillemann heller... har ikke spist sjokolade på flere år, men etter at jeg begynte å amme nå, spiser jeg minst 2-3 om dagen... Jeg er rett og slett hekta på sjokolade, og har jeg ikke i hus blir jeg desperat... nesten som da jeg røyka... like ille å ikke ha sjokolade nå som det var å ikke ha røyk den gang =)) Jeg spiser da også sjokolade med både nøtter og div andre ting og mini har ikke reagert noe enda...
MammaDilla Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Det er vel muligens i sammenheng med at der kan være spor av nøtter. Men dersom jeg måtta kutte ut sjokolade spørs det hvor lenge jeg hadde ammet.. hehe.. Småen min reagere heldigvis ikke på det Tror som de over her sier, at det bare er å prøve seg frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå