Gå til innhold

Romerike Jessheim?????? Hallo????:)

ღOscar skal bli storebror:):)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig assa!!! Trodde at alle fra Jessheim\Romerike hadde fordufta fra hele BIM jeg..... Hvordan står det til med deg da?? Her går det fint,vokser og trives:) Har ikke kjent noe til den lille babyen ennå,dah,...Men kommer vel snart:)

ÅÅ så koselig da:) Har brukt mammatøy en stund jeg,...... Vet du hva?? I stad etter jeg hadde vært i dusjen så tror jeg at jeg kjente babyen vår...Var så rart fordi det var som om noe kilte meg innenfra i magen om du skjønner.....Helt snodig..... Blei litt rørt da,så måtte ringe sambo som jobber i dag.... GLED deg til ultralyd assa:):):) Det var en utrolig rørende og spennende opplevelse for meg og samboer..... Kjempe kos.....:)

Vet du??Syns tiden flyr noe helt vilt jeg,,,,syns ikke det er lenge siden jeg meldte meg inn her da jeg var ca 8uker på vei.,...og nå i morgen så går jeg inn i min 21 UKE!!!! HJELP....heheh.:)

Annonse

Hei igjen!Så gøy for deg å kjenne at babyen din rørte seg....!!!Vet dere forresten hvilket kjønn det blir eller vil dere ikke vite det?Vi vil vite hva det blir hvis vi kan.Blir gøy å "se igjen" babyen,var jo på UL i uke 13.Jeg gleder meg...:)Og det er sant at tiden går ja.Gleder meg til å bli mamma jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...