Gå til innhold

Tips til dere med treg mage/forbrenning/avføring!

Anbefalte innlegg

Jeg har nå begynnt å ta en mild flytende reseptfri avføringsmiddel....det funker som bare det!! Det er ikke brukt som slankemiddel...for det er farlig evt det funker heller ikke med disse milde typene.

Jeg hadde avføring fra 1-3 ganger i uken før....og det gjorde at jeg ofte fikk luft smerter og ble slapp... Nå etter den daglige anbefalte dosen som står på flasken har hverdagene mine blitt MYE bedre!! :o) Jeg får av meg nesten hver dag....ingen luftsmerter og er mye kvikkere! :o)

Bare et tips for de som evt har vært i samme situsajon som meg :o) Det er ikke farlig å ta den anbefalte dagsdosen over lengre tid! :o)

Fortsetter under...

Bland den med te eller yougert! :o) Står ikke no navn på den....men den er det samme som dufalak (vet ikke om det er slik det skrives...) Du må ikke ta den rein det er ekkelt og kvalmende....men bruk den som søtningsmiddel feks i te :o)

Jeg tror den er den samme som jeg brukte da jeg var gravid, den er tillatt til gravide. Dufolac het den kanskje? Den virket men etter hvert klarte jeg ikke en gang tanken om det uten å bli kvalm. Også når jeg skriver dette her får jeg dårlig følelse, for den smakte helt jævlig:((( Klarte heller ikke ta den blandet i noe annet for jeg kjente smaken hele tiden og blandet i te eller youghurt ble det enda mer av den. Uhh, dårlig minne fra graviditeten. Men ja, den hjalp. Så de som klarer å ta den er heldige og blir kvitt problemet.

Annonse

hehe... Duphalac ja... der har jeg mange minner...

Jeg lå på sykehuset store deler av sv.skapet. (fullt sengeleie) og da blir naturlig nok systemet litt treigt... :o)

Før frokost besto min daglige dose av: Ett beger duphalac, en stor skje oppblødte linfrø (blir litt slimy) og fire, fem svisker....yammi...hehehe

MEN, altså det funker det. Linfør er supert, svisker og Duphalac også... men godt...naaaai...hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...