Gå til innhold

Sikkert skikkelig teit, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere på andre sine gutte babyer om di har mye større "utstyr" enn deres? Gjør jo egentli ikke det jeg heller, men på 4mnd kontrollen var jo alle uten bleie.. Og da så jeg jo utstyret.. Og da oppdaget jeg at alle hadde "mye" større enn min gutt:( Jeg trodde han var normal, og er vell for så vidt det:) Men, ble litt usikker nå da. Så no er jeg litt påpasselig så "ingen" jeg ikke kjenner ser han uten bleie. Skikkeli dumt!!!!!!!!!!!!!!!! Veit det.. Men lurer bare på om andre tenker slike tanker, eller er jeg bare helt på jorde..? Kan jo godt tenkes at di andre på barselgruppa bare var over gjennomsnittet.. eller? he,he.

Rare ting man bekymrer seg for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg en jente, så slipper å tenke på dette....

Men - jeg tror jeg hadde vært mer flau dersom min 4 mnd gamle sønn hadde hatt stort "utstyr" enn lite. Man vil da at babyene skal være små og uskyldige og søte....

Litt morsomt innlegg, alt man går å tenker på ja..

Skrevet

Har jo heller aldri tenkt på dette før.. før jeg fikk en liten søt gutt:)

Men nå har jo tanken slått meg. Ble litt forferdet av min egen tanke og litt flau og skamfull over å tenke på noe så primitivt. Men som du sier.. Har kansje vært verre med for stort liksom.. he,he..

Fra HI

Skrevet

He he ja det er mye rart man kan tenke på, men hos meg er det omvendt da.. Jeg syns lillegutt sin er litt større en normalen....Ikke akkurat noe jeg går å bekymrer meg for, men jeg tenker litt på det bare når vi ser andre gutter på hans alder.

Jeg vet ikke om man kan se så tidlig jeg, om det er sånn det blir når de er voksne..At de som har små nå får små osv..

Skrevet

He he. Fikk samme tanken her om dagen da noen med en yngre gutt kommenterte at min baby jammen hadde liten tiss. Hadde ikke tenkt på det før, ikke mye som skal til før man får unødige bekymringer, nei.

Skrevet

Jeg har tre sønner, siste mann med en ny mann. De to eldstes far har stor

"ting", og det har sønnene hans arvet. Jeg ser tydelig forskjell på dem og andre gutter. Venninnene mine har laget store øyne når de har sett dem uten bleie, en kommenterte til og med størrelsen med "som far så sønn eller?" Sønnen hennes hadde str lillefingernegl og det fikk jo meg til å se for meg hans far...

Skikkelig tåpelig, men det er jo bare ting som dukker opp i tankene, det betyr jo ingenting.

Lillegutten min nå har arvet sin pappa, og han er langt i fra så stor som min eksmann (heldigvis, det var ubehagelig! Størrelsen betyr så lite!!!). Det eneste jeg er bekymret for nå er om han kommer til å sammenligne seg selv med brødrene og at det skal gå utover selvtilliten hans. Han er vanlig størrelse, men det vet jo gjerne ikke han, han ser jo dem to... Gutters ego står jo ofte i stil med str på utstyret, og det skal ikke mye til før dem føler at den er utilstrekkelig....

Skrevet

HI her.. Takk for mange svar! Her i huset er det isåfall ikke som far som sønn. he,he;-) Lurer på hvem sin han arva. neida.. Blir sikkert helt normal tenker jeg. Men tror nokk jeg hadde blitt litt lei meg hvis andre sa han hadd liten tiss.. Og hvis det er slik at noen tenker som far som sønn, så har jeg jo ihvertfall ikke lyst at alle skal se.. Skikkeli dumt!!! at man skal bry seg om slike ting, for størrelsen har jo ikke alt å si. (ingenting og si, er vell å ta hardt i) Men det er jo ikke sikkert den blir liten i det hele tatt.. Nei, nå skal jeg slutte he,he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...