ei prinsesse og en prins Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 Kun 1 lita uke sia mini på 4,5mnd oppdaget stemmen sin for fullt... Så nå hyler han til alle døgnets tider og "jappler" høylytt.. Det værste er jo at han er begynt å våkne i 5-6tia å prater så høyt at jeg bare må stå opp med han.. Slik at han ikke vekker hele huset! Men syns jo det er litt for tili da.. Veit jo at jeg kansje får en periode der han våktner i 6tia og det er morran, men når han først søvner i 20.30 tia, er ikke det litt tili å ta morran kl 06.00 da? Noen tips, eller bare trøstende ord kansje.. I natt våktnet han kl 04.00 og begynte på samme vise, men da ga jeg han smokken gang på gang i ca en halv time++ før han sovnet igjen:( Før så våktnet han en del gang om natten, men fant søvnen igjen rimelig fort, men no nei... Huff!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Det er bedre enn gråt! Putt en smokk inn, eller legg dyna di over øret ditt og sov videre? Jeg har ihvertfall valgt å overhøre det, for det er viktig at de pludrer og snakker for å utvikle seg.
ei prinsesse og en prins Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2007 Klart det er bedre enn gråt.. regner jo ikke med det er så mye å gjøre med det! Men litt frusterende når storesøster våktner av det.. Men blir kansje bedre hvis han sover litt bedre.. kansje gir han litt grøt? og får han på eget rom.( bare vi får det ferdig).. nei,jeg veit ikke.. Men vil jo så gjerne ha den deilige natte søvnen min tilbake;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Det går over! Toppen et par uker, så sover han flott igjen!
ei prinsesse og en prins Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2007 Håååå... Det hadde vært flott!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå