Cara Skrevet 26. mai 2007 #1 Skrevet 26. mai 2007 hei. Vi skal kjøpe barnevogn til vidunderet og har sett på Bebe confort-Hightrek. Denne syntes vi virket så grei fordi baby bagen er også en vogge seng og ett bilsete så vi slipper det første barnsete. Er i utgangspunktet litt skeptisk til trehjuls barnevogner, men denne virket veldig solid. Er det noen av dere som har erfaring med denne vognen og denne som bilsete? Trenger gode råd og litt hjelp av dere jenter=)
Ung_mamma86 Skrevet 26. mai 2007 #2 Skrevet 26. mai 2007 Som jeg har skrevet i mange innlegg her, så har jeg vognen selv og er stor fornøyd.Kunne bruke baggen lenge, hører mange sier den ser så liten ut, men da med dunpose =) Brukte baggen i bil på lengre tturer og jeg følte vennen min var trygg oppi den, men på korte turer brukte jeg bilstolen =) Har nå begynt å bruke sportsdelen og den virker også kjempe fin =) Stødigheten på vognen er kjempe bra og den er solid. Jeg er fornøyd, pluss at jeg syntes jeg fikk så god hjelp dder jeg handlet den
Cara Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2007 Ja den virket veldig bra=) Særlig det at vi kunne bruke baby bagen som seng på reise g som barnesete=) Tusen takk for hjelpen=)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 hørt at den har veldig lett for og klappe seg sammen..hvis du dra den opp trapper eller lignede...??!!
Ung_mamma86 Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Jeg har tatt min opp mange trapper, dog jeg vet du ikke skal dette. Og den har aldri klappet sammen. Men dette gjelder MANGE vogner... du skal aldri dra en klappsammen vogn etter deg. Er jo kun stokke vognen som er spesial laget for dette utifra det jeg har skjønt =)
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 Jeg ville aldri brukt bagen om bilsikring; patenten for å bruke den i bil er for usikker. Hvis du går inn på www.nybakmamma.com og søker på vogna sitt navn så finner du en egen tråd om nettopp dette. Det gjelder forsåvidt for bagsikring generelt, men det er en egen tråd på NM og akkurat Windoo-bagen i bil. Jeg fant forresten linken til tåden: http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=496426&highlight=confort Ellers har jeg hørt at vogna er god.
Cara Skrevet 28. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2007 leste på linken. men hvorfor er den ikke trygg? Er det ikke bedre for baby å ligge? Er det fordi festene kan løsne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå