Påan-igjen Skrevet 26. mai 2007 #1 Del Skrevet 26. mai 2007 Trygve syns det er artig å "hjelpe" litt til med det han kan. Han bruker å hjelpe meg med å tømme bestikkboksen i oppvaskmaskinen (jeg fjerner først alle kniver og evt andre spisse gjenstander). Er så stolt når han tar opp eks en skje og gir den til meg s,om legger den i skuffen. Som oftest så rekker jeg å tømme resten av maskinen mens han holder på med bestikkskuffen. Er veldig nyskjerrig når vi kommer hjem med handleposer så han bruker å få ta opp matvarene (jeg tar først opp egg ol). Ellers er han jo veldig glad i å koste, men vet ikke akkurat om det blir så mye renere her av den grunn. Prøver å få han til å hive lekene sine i lekekurven, men det har jeg ikke lykkes noe særlig med enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. mai 2007 #2 Del Skrevet 26. mai 2007 Hjelper til med å kaste boss. Der er han litt for ivrig til tider. Har kasta telefonen i bosset, walkie-talkien til søstra, hårklemmer i do osv... Men han er veldig flink altså :-) Kaster i bosset det vi ber han om. Og så er han veldig flink til å bidra til å rote i huset, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 26. mai 2007 #3 Del Skrevet 26. mai 2007 Hermine elsker åfå en vaskeklut når eg tørker støv her. då vaska ho absolutt alle veia,åsså litt på seg sjøl innimellom..hihi hjelper litt til å bære glass ut fra middagsbordet. e så konsentrert og stolt når ho går ut på kjøkkenet med de=) herlig tid vi e inni i m de små no!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2005&2010 Skrevet 27. mai 2007 #4 Del Skrevet 27. mai 2007 Sarah snuppa liker å vaske rundt med en klut. Ta ut varer fra handleposene, går også rundt med en liten pose og putter lekene sine opp i der=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 30. mai 2007 #5 Del Skrevet 30. mai 2007 Får hun en klut vasker hun gulv, bord, seg selv, lillebror osv. Kaster i søppelet det vi ber henne om + litt til;) Kommer til oss med alt hun vet hun ikke skal ta, som f.eks mobil, fotoapparat, fjernkontroller osv Kler seg selv, men har ikke helt teken på det enda, hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Bobsi Skrevet 31. mai 2007 #6 Del Skrevet 31. mai 2007 Her var det mye av det samme som Snupi. I tillegg er hun litt ryddefrik, hun må ha korker på alt, juice, syltetøy osv, og så må alle skapdører stenges (pappan har en liten tendens til å la de stå åpne) Men jeg skulle ønske hun ryddet leken sine..... Hun liker å hjelpe med å ta ut av oppvaskmaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå