Gå til innhold

Negativ test med skygestrek, og fortsatt ingen mens......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt erfaring med negativ test med en svak skyggestrek?

Lurer på om jeg kan vær gravid, for ingen teng til at TR skal komme på besøk, og er 9 dager over ikm.

Har ømme pupper, og små stikkinger i magen, og har de siste dagene vært trøtt og sliten, og litt kvalm.

Håper på det beste, men tør ikke helt og glede meg, eller håpe for mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan svare meg????

Skrevet

Er du ni dager over ikm? Da hadde jeg tatt en test til,for det bør jo vises om du er gravid. Hvis ikke hadde jeg tatt meg en tur til legen,så kan de ta en blod prøve av deg :) Hvordan graviditetstest brukte du da?

Skrevet

Bruker quik respons testen, har kjøpt tester, så skal ta en ny i morgen tidlig tenkte jeg, så da får jeg se da.

Er veldig spent da:)

Skrevet

Pleier du å ha gå så lang tid over IKM eller pleier du å være veldig regelmessig?

Det er noe som sier at en strek er en strek:):) Noen tester ikke positivt før langt over IKM men jeg vil tro at den streken vil bli sterkere og sterkere etter noen dager nå, så jeg drister meg til å si: GRATULERER:):)

Skrevet

Hei, jeg sitter faktisk i samme situasjon som deg. Er nå 10 dgr over IKM og fikk svak skyggestrek idag. Vet ikke helt hva jeg skal tro, men lurer på om kanskje mensen kan være litt uregelmessig siden jeg sluttet på pillen for bare et par mnd siden. Slik som deg,tør jeg ikke håpe for mye enda.....

Skrevet

uff jeg stoler ikke på quick respons dessverre.. vi prøvde i 7 mnd før jeg ble gravid og testen i begynnelsen med quick respons.. den ga noen ganger falskt resultat.. en skyggestrek etter noen min.

nei kjøp heller fra billigtester.no .. eller et annet merke på apoteket.

Skrevet

Man kan nesten alltid se på en test hvor streken skulle vært. Hvis den er positiv er det litt farge på streken, altså rosa eller blå. Vent to dager og ta en ny da vel;) Lykke til!!!!

Skrevet

Det var vist falsk alarm gitt, fikk besøk av TR på mandag, så var godt jeg ikke gledet meg så veldig. Kommer nok ikke til og bruke QR igjen, har hatt ett tilfelle før også, der den viste ikke gravid 16 dager over ikm, og da var jeg faktisk gravid, men det endte desverre i SA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...