Gå til innhold

Hvilken vogn bør man velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vogn mener dere som har hatt barn før at man bør velge? Jeg skal ha mitt første barn, og må si jeg ikke har peiling. :) Så hadde vært fint å fått høre deres synspunkter på vogn. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har behov for å bære med deg bagen, ville jeg anbefale deg å kjøpe en billig, brukt dypvogn først. Evt en brukt kombivogn hvis du har behov for å bære med deg bagen. Disse er store og gode og lune for babyen i begynnelsen. Når du så har brukt denne en stund vet du mer om hvilke behov du har, og hva som er viktig for deg i en vogn. Da er også barnet blitt litt større, og du kan så gå til innkjøp av en lettere sportsvogn, som jo er den vogna du faktisk kommer til å bruke lengst.

Jeg vil altså anbefale deg å kjøpe en brukt vogn til den første tiden, og heller legge pengene i en sportsvogn som du kommer til å bruke lenge.

Skrevet

Tusen takk. :)

Skrevet

Måtte bare si at jeg er helt enig med Turbo29 her!! =)

Angrer sånn på at jeg kjøpte stor, dyr, tung NY kombivogn til 5000 kr....Den var super som babyvogn, men da gutten var klar for sportsvogn var jeg VELDIG klar for en ny og lettere vogn...

Nå skal kombivogna brukes til neste også, så da føles det ikke så ille at jeg brukte såpass mye penger på den, men skulle jeg tatt det valget på nytt ville jeg absolutt heller gått for billig bagvogn og ny lett sportsvogn når den tid kommer.

Skrevet

Når har du termin?

Trenger du stor bag?

Vendbar sittedel?

3 eller 4 hjul?

Svingbare hjul?

Kombi eller duo?

Stor kurv under?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...