Gå til innhold

2. hver dag taktikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke drevet og tatt el-tester eller tempet og har denne måneden etter positive innlegg om temaet her bestemt oss for å prøve 2. hver dag taktikken :) Ser at det er flere som kjører den nå, og er spent på hvordan det går. Flere som vil signere seg på denne metoden så vi kan lage litt uhøytydelig statistikk? Jeg har snart el så er godt i gang kan du si ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har også prøvd 2. hver dag taktikken, fra deg 10:) så jeg signerer jeg:=) har IKM 31.Mai.... *venter i spenning på å kunne teste!*

Skrevet

Vi begynner med annen hver dag fra og med 10. syklusdagen den 27. mai. IKM har jeg 14. juni.

Skrevet

Jeg signer! Har prøvd annenhverdag- greia denne uken (fra dag 10 til dag 16) så da får vi se åssen det gikk, rundt 7.Juni. Litt ustø IKM, så vi tester ikke før den 12. Juni, om ingen tante har kommet på besøk!

Skrevet

Her vil jeg være med! Vi skal prøve denne taktikken denne pp (forrige pp prøvde vi hver-dag-teknikken i en uke, og det funket ikke.... Begynner annenhver-dag taktikken 2. juni så jeg får nok vite om det har funket for noen av dere før jeg har fått begynt selv....:) Lykke til!

Skrevet

Jeg blir og med på dette starta dag 10 på torsdag så i kveld skal samboeren til pers igjen :)

Skrevet

Vi har også prøvd 2. hver dag-metoden denne måneden, og skal teste rundt 30. mai. Spent!!

Skrevet

melder meg på her,prøvd 2.hver dag siden jeg sluttet å blø etter SA,håper jeg blir gravid med engang igjen,har vel ikm rundt 10-13 juni

Skrevet

jeg melder meg også på her! fikk høre om denne taktikken etter 2. pp med førstemann, og den satt med en gang. Kom ikke så godt i gang med annenhverdag taktikken denne mnd. (er bare i 1.pp), så det ble bare annenhverdag fra 14.-18. dag, ca.. har IKM ca 1. juni, så hvis det ikke blir fullklaff denne pp, så er jeg helt klar for annenhverdag taktikken fom neste pp. =) Lykke til jenter!! Dette får vi til =)

Skrevet

Jeg lurer bare på; forteller dere mennene deres at dere har planer om å ha sex annen hver dag? :)

Skrevet

Jepp.... :-) Men mannen min takler ikke mer enn to ganger i løpet av fire dager uansett han, så her må det planlegges nøye...

Skrevet

Her er det egentlig 2. hver dag taktikken, men når undertegnede ser knall positiv el-test så blir det plutselig hver dag, gitt. ; ) Blir så utålmodig, så klarer ikke helt å vente til neste dag. Hm, går det ikke denne pp så kanskje vi får prøve strengt regime på 2. hver dag, nix ekstrahopping selv når positiv el-test? Mannen er fullt informert om div taktikker, klarer ikke å holde tett, jeg, nei. ; )

Skrevet

Ja, jeg har også fortalt mannen at det er annen hver dag taktikk. Han syns det er HELT greit :) heldigvis. Jeg var litt usikker på om jeg skulle fortelle det pga press, men jeg også måtte bare gjøre det. Det blir gjerne slik at det blir vanskelig å la være den dagen en ikke skal hoppe i høyet bare fordi det ikke er lov.. hehe.

Skrevet

Jeg forteller det også til mannen min, og han er helt enig i taktikken, for han vil ha nr 2 like mye som meg! Men han innrømmer for meg at han føler at han føler seg litt brukt iom at det er så strengt akkurat de dagene.. men da må jeg vel bare si det samme til han! hehe

Skrevet

Min kjæreste har så langt blitt informert om ny taktikk hver måned! Heldigvis er han like ivrig som meg, og går med på alle mine forslag, og utfører pliktene sine når han skal!!!! Jeg er glad for at han vet og at han også tenker "u gotta do what u gotta do..."..

Skrevet

vi begynner også med denne taktikken den 31.mai.. gleder meg:P

Skrevet

hei. melder meg på jeg og..

er på dag 6.. tenkte å begynne nå vi.. skader jo ikke med litt tørrtrening før det virkelig braker løs.. dette er vår 9 pp.. (som dere ser av nicket)

har bestilt time til legen, men hvis 2. hver dag fungerer blir det ikke en time for å se hva som er galt, men en time fordi jeg er gravid..

spennende dette her.. har ikke fruktbar periode før 11-16 juni, men for å være på den sikre siden (syklusen er ikke helt stabil -+ 3-4 dager) så begynner vi nå...

spent på å se hvor mange det faktisk fungerer for.

lykke til

Skrevet

dette har vi også prøvd denne mnd...spennende :) har IKM 8 juni ;)

Skrevet

Jeg er med på dette jeg også! Har IKM 18.juni :-)

Skrevet

hallo alle sammen jeg signerer her jeg også, har brukt den denne måneden. er på dag 13 nå har ikm 21 juni. dette blir spennende dere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...