Gjest Skrevet 26. mai 2007 #1 Del Skrevet 26. mai 2007 Hipp hipp hurra for den store begivenheten. Håper dere får en strålende dag, med sol, litt regn i sløret og mange mange gode opplevelser. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 26. mai 2007 #2 Del Skrevet 26. mai 2007 Gratulere så mye med brullupsdagen ! ! ! Håper det blir en minnerik og flott dag for både dere og gjestene. Venter spent på referat etterhvert. Stor klem fra mæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 26. mai 2007 #3 Del Skrevet 26. mai 2007 slenger meg på med gratulasjoner her.. håper dagen blir alt du har drømt om!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 27. mai 2007 #4 Del Skrevet 27. mai 2007 No ble eg rørt..begynner nesten å gråte...så koselig at dere husker på meg=) Tusen takk=) Vi hadde en perfekt dag igår! Var litt nervøs da eg var hos frisøren, og enda mer da eg sto i gangen i kirka og ventet på at eg og pappa skulle gå inn! Hadde bestemt meg for å ikke se på de i kirka pga eg var så redd for å strigråte.Og det var lurt!! De få gangene eg såg bort sto folk og tørket tårene...Eg konsentrerte meg og de herlige brudesvennene og og den nydelige brudepiken vår=D De var så skjønne. Broren min på 6 år ble helt hypnotisertda han såg meg, og mamma måtte bort å "vekke" han. Lukas ruslet oppover golvet og holdt søsteren min på 5 år i handa. Da han var framme hentet han tigergutt bamsen sin og sprang tilbake til meg og heiv den mot meg..hehe=) Og tantegutten min som nettopp har lært og gå, stavret seg oppover gulvet ved hjelp av broren min! Han var kjempe flink=D Da eg kom fram til min nåværende ektemann, klarte eg ikke holde tårene tilbake....og hvertfall ikke da eg såg begge forloverene våres sto og tørket noen tårer... Vielsen var kjempe fin og eg var kjempe fornøyd med salmene. Da vi håndhilste på de som kom i kirken etterpå, kom broren min på 16 bort til meg og sa: "Fy faen du va fin idag!!" hehe....og det var et kompliment eg kommer til å huske lenge=) Hos fotografen gikk det supert, fikk skryt for at vi var så fotogene=) Talene vi fikk var fulle av gode ord,blir helt rørt over alle de fine tingene de sa om oss! Og mannen min hold en så nydlig tale til meg! *tørke tårene* Vi fikk kjempe mye gaver, både gavekort(skal gå amok på Black Design butikkene!!!!), vanlige presanger og penger(gikk i pluss!! ) Det var så mye fin der at eg ble helt målløs!! Det mannen min gruet seg mest til var å danse. Men det gikk og som en drøm. uten å ha øvd noe særlig så inntok vi dansegulvet. Hadde en avtale om å nikke mot pappa når vi ville ha de utpå, men alle ble så rørt at de ble stående å se på oss=) Helt til Lukas kom springende ut på gulvet, og da han såg oss gikk han på tryne. Han stablet seg på beina og begynte å klappe=) og det gjorde resten av forsamlingen og=) Så alt i alt var dagen som et eventyr! En kjekk prins og en nydelig prinsesse!! (Eg må bare skryte litt av meg sjøl. Skjelden eg blir fornøyd med utseende mitt, men i går va eg jaggu fin...hehe) Eg fikk forresten noen dråper i sløret mange ganger igår! Hehe=) No skal vi snart se det som ble filmet igår.Gleder meg! Får liksom opplevd dagen på nytt! Store klemmer til alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. mai 2007 #5 Del Skrevet 27. mai 2007 Å så herlig! Høres ut som den perfekte dag! Var det på Voss? Ser for meg lille Lukas som stråler mot mamma og pappa. Og så håper vi brullupsnatta gikk som forventet, at det snart er deres tur igjen ;-) Mange klemmer til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 27. mai 2007 #6 Del Skrevet 27. mai 2007 Var på Voss ja. Ja vi får krysse fingrene og håpe at det kanskje ble en spire av det=) Skal gi beskjed når eg har bilder å vise fra den store dagen=D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. mai 2007 #7 Del Skrevet 27. mai 2007 åh, så misunnelig jeg er!!! Kirka på Voss er kjempefin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 28. mai 2007 #8 Del Skrevet 28. mai 2007 Nå ligger det et bilde på profilen min av det nygifte paret =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 6. juni 2007 #9 Del Skrevet 6. juni 2007 Åh, herregud dette har jeg ikke fått med meg. GRatulerer så mye med vel overstått bryllup. Stoooor klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå