Gå til innhold

Ja slik blir det når en person herjer en debatt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lest denne strømpisdebatten før nå, når mineliten selv gjorde oppmerksom på den:-)

Leste den ikke, for det er vel et av de mindre interessante temaer jeg kan tenke meg:-)

Her bruker forresten jentene på 16 mnd og 2,5 år strømpebukse når det er kaldt uavhengig av dato. så det har vært mer strømpis enn uten i det siste for å si det sånn og vi bor på Østlandet. Utpå dasgen tar vi den også gjerne av.

Men poenget mitt;

Her ser vi jo et glimrende eksempel på hvordan en debatt blir lang og det kan virke som om mange har forskjellige meninger om en sak, mens i realiteten er de fleste ganske enige.

Her er sannslynligvis mineliten alle de anonyme som svarer, for hun svarer seg selv og gjentar Østlandet og Oslo i annenhvert svar.

Så tråden bli negativ, og folk bli irriterte over alle de anonyme som svarer frekt osv.

Sånn prøver jeg å tenke i andre tråder som utarter seg også med mange negative svar(hvis feks de fleste med nick svarer positivt) at det sannsynligvis er bare èn person som faktisk klarer å fuc*e opp stemningen her.

Så tenkt på det innimellom, at det er ofte bare en stakkars som engasjerere seg noe vildsomt...hehhe:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe helt enig i den;)

Skrevet

..gadd ikke lese den engang jeg, trodde folk flest klarte å kjenne etter når det var for varmt eller ei for strømpis ;) Her i Trondheim er det helt klart strømpebuksevær enda ihvertfall!

Uansett, utrolig teit diskusjon, og ekstra teit når det er én person som sitter og krangler med seg selv, haha.

Skrevet

Hihi, nå har jeg lest hele tråden, så utrolig komisk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...