Gå til innhold

EL uke 23 og IKM uke 25 =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var mensen over for denne gang og det er på tide med en ny runde. Var vel egentlig forventa, men likevel skuffende.

Har forventet el ca 7-9 juni, forventet mens 22-24 juni. Spennende, siden mannen min endelig er hjemme de aktuelle dagene =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også med ;) Har EL ca 10 juni og IKM 23 juni.

Mye ventetid før den tid... ;)

Skrevet

EL ca 10 juni og IKM 24 juni her

Skrevet

Her er jeg også med: el ca 8. juni, IKM 23. juni.

Det er laget en egen IKM UKE 25 som sikkert har havna et stykke ned nå...

Skrevet

Håper virkelig på full klaff denne gangen asså. Blir så utålmodig av å vente... Og ikke minst skuffet når IKM endelig nærmer seg, og så kommer mensen likevel...

Skrevet

el rundt 9juni og ikm den 22.. Håper det klaffer denne gangen!

Skrevet

Enig med deg, Silje Kristine. Man blir utålmodig. Jeg vil så veldig gjerne få tilbake babyen jeg mistet i mars. Er i 4.pp nå, og håper virkelig det klaffer denne måneden. Hadde vært greit å være ferdig med de første tre månedene før skolen starter igjen til høsten (er lærer).

Tida fra el til ikm er en lang pine, synes jeg. Er egentlig ganske sliten når mensen kommer.

håper det går bra med oss alle her inne denne måneden.

Skrevet

Jeg skriver meg på her, har IKM 18 juni. Denne mnd skal jeg bli gravid :-)

Lykke til jenter :-)

Skrevet

Henger meg på her.EL ca 6 juni, og IKM 20..

No er det våres tur...

Skrevet

Får vel slenge meg med her. EL ca 4juni og IKM 17 eller 18 juni. Har hatt 27 dagers sykluser siden jeg sluttet på pillen for 4 mnd siden, men forige syklus var 28 dager. Dette var vår 1pp, så det var 24 spennende timer gitt...

Nå er vi igang med 2pp.

Skrevet

heilt merklig kor herlig livet føles no, sommer ute og nett ferdig med tr, ei lita stund til EL så eg slepp tenkje på det no..MEN så kommer EL, og då er eg heilt koko fram til IKM..Dagane mellom EL og IKM er heilt grusomme.Så no har eg bestemt at denne gangen klaffer det..........

Mista gutten min 1 februar, og no lengter eg så etter baby..

Skrevet

Her har også tanta reist sin vei for denne gang - og ventingen på EL har begynt. Rundt en uke til EL for min del... Så kommer den lange ventetiden mellom EL og IKM. Håper den går raskt i det flotte sommerværet ;)

Så leit å høre at du mistet gutten din trying :( Trøsteklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...