Gå til innhold

Lyst på en stressogram?Dette var min fredag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir vekket av mobilen i 5 tiden,håper ikke ungen vekkes,nei puhhh lettelse,min kjære må opp på jobben,klokken på min mobil ringer i 7 å 8 noen ganger for hun skal på skolen,men jeg forsov meg for jeg var så trøtt,skynte meg å lage niste å mat til henne jeg må amme,resten får storesøster klare seg selv.Ammer men hun får ikke nok,sette på vann,ta ned klær fra stativet,nytt vask opp,kle på meg,sminke meg,gre håret,finne frem klær,ser på klokken,setter den på ringing når jeg helst bør være klar til å gå,må ikke glemme tiden,skynter meg å gir henne mat på flasken,okay hun drakk ikke opp alt,fint vi har ikke tid til det heller,må hente min datter på skolen å da må jeg gå med vogn,hiver litt boss på veien,skynder meg litt,ser på klokken(på mobilen altså),så etter å ha hentet henne,handle men jeg postet noe å trolig postet jeg handlelappen også for jeg fant den ikke når jeg kom inn i butikken,herregud så teit,der sto når jeg hadde legetime også,jaja husker sånn noe lunde,så etter å ha handlet,gå litt rundt så må vi komme oss til min lege,vente litt til så komme til,etter å ha vært der,hjem,lage mat til babyen igjen,så blir det ingen lur selv om jeg er aldri så sliten å trøtt,lage middag,så spise,så håpe på en lur men neida grine skrike fra babyen,så skal den eldste til sin farmor,så ditten å datten,så trodde jeg skulle få en tidlig natt,men neida ungen griner å vill ikke sove,ser trøtt ut,må være kolikk igjen,dette kan ta tid.Jeg er svimell å det værker i armene,når får jeg sove?Når får jeg sove ut?Er jeg gal som tenker å legge meg inn på hotell bare for en natt???

Min kjære som tente lys å vi skulle spille geni sammens å kose oss å alt.AVLYST!Svigermor så sa vi måtte kose oss?HAH hvordan kose oss når vi har kolikk barn?Det er nesten umuligt det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...