Forglemmerei Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Noe som ikke er farligt altså,hva må man bruke da???
Mayken Skrevet 26. mai 2007 #4 Skrevet 26. mai 2007 Jeg kjøpte fingermaling på bokhandelen. Fikk fine avtrykk. Og nå når pappaen fyllte 30 år på onsdag, satte jeg meg ned ved kjøkkenbordet sammen med snuppa mi på 6 mnd og fikk henne til å male et bilde til pappaen sin i bursdagsgave. Det ble kjempefint og ble veldig populært:)
rødhette* Skrevet 26. mai 2007 #5 Skrevet 26. mai 2007 Jeg kjøpte fingermaling på bokhandelen jeg også. Tips: ha våtservietter klar ved siden av deg, så er det fort gjort å tørke vekk malingsrestene på huden etterpå, så du slipper å få det klint utover klær og alt.
MammaDilla Skrevet 26. mai 2007 #6 Skrevet 26. mai 2007 Jeg kjøpte stempel på bokhandleren og vasket det lett av etterpå. Men det fineste avtrykket jeg har er i gips. Kjøpte en sånn avtryksramme på jysk der man kan ha bilde av småen på ene siden, og fot og håndavtrykk på andre siden. Det fulgte med gips i samme konsistens som modelerkitt, og som tørker over natten Kostet 59 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå