Gjest Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 idag ammet jeg snuppa fra kl 19.30- 23.30!! Uten stopp, en liten pause på noen minutter. Ville ikke sove. gråt hvis hun ble tatt bort. sugde effektivt hele tiden..(!) Er dette vanlig, hun er 3 uker. Evt hvorfor? Det var ganske slitsomt gitt!
LisaColli Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 hmm, det var lenge! husker da snuppa var så liten, jeg ammet henne i senga til hun sovnet, men med en gang jeg tok ut puppen var det hyling.. sånn gikk natta.. men virker det som hun spiser hele tiden da? har du lite melk kanskje? eller vil hun bare ha kosen?
mammatilpia Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 Jeg kunne amme en time og syntes det var veldig lenge... Er du sikker på at hun ikke bare bruker deg som smokk? Jenta mi "lurte" meg noen ganger- hun sugde, men svelget ikke.
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Vi ammet både i sofa og senga nå, men hun sovnet ikke uansett. Ja hun spiste hele tiden, trur jeg. Melk har jeg nok av, mye egentlig, så skjønner ikke dette.. så det er ikke vanlig? som regel holder det med 20 minutter, litt kos og så sovner hun..
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Hmm, det vet jeg ikke.. på slutten fulgte jeg ikke med så nøye lenger, var såå trøtt og lei..hihi. men er nok ikke umulig! bare at hun har ikke hatt sånt "kosesugebehov" (nytt ord;) før. men så er hun jo bare 3 uker, så kan vel hende det?
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Min hang også på puppen gjene hele kvelden når han var så liten. Ta det med ro, den perioden varer ikke så lenge
selma07 og engel Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Jeg mener å huske at det er vanlig med økedøgn i den alderen. Hun trenger nok bare mer mat, og må hjelpe kroppen din å øke mengden melk:-) Slitsomt men ikke evigvarende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå