Gå til innhold

Jeg er GRAVID!!! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tross av at jeg hadde alle symptomer som er mulig å få, kunne jeg nesten ikke tro mine egne øyne da jeg satt på doskålen i dag morges med et pluss i hånden... :D Vi hadde jo egentlig ikke startet å prøve enda.. Men så kom den - den velsignede lille spiren!

Jeg er så glad jeg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

YAY! Gratulerer SÅÅÅÅÅ mye og velkommen inn til oss!:)

Skrevet

Gratulerer, moro at det gikk så fort :-) Unner ingen lang ventetid

Skrevet

Så morsomt! Gratulerer, BabyButterfly! Det er litt sjokkartet å få det bekreftet selv om man egentlig vet det, men er man heldig så er det et fint sjokk å få. -Hyggelig å høre hvor glad du er nå!

Skrevet

Gratulerer så mye!! :)

Lykke til.

Skrevet

ÅÅÅH så herlig!! Gratulerer så mye! Går selv og venter spent på svar som jeg ikke kan få før neeeeeeeeeeste uke..

Hvilke sympomer hadde du? og hvor tidlig begynte du å kjenne de? Har vært litt øm i brystene de siste dagene ( ikke idag:( ) men tror kanskje det er for tidlig når man er i uke 3?? Hvor lang var du kommet da du tok testen?

klem fra en håpefull:)

Skrevet

Hei håpefull :) Jeg er litt usikker på hvor langt jeg er på vei siden jeg har uregelmessig mens og også usikker på hva som var første dag i siste mens... Men er ca 5 uker på vei tenker jeg. Samtidig er nok også syklusen min ca 5 uker. Dermed har jeg akkurat hatt IKM, testet sikkert et par dager før denne og fikk positivt :)

For halvannen uke siden begynte jeg å bli "sikker" på at jeg var gravid (selv om mannen min bare mente det var psykisk ;)) Hadde ømme bryst, kjente at jeg ble litt kvalm (ikke nødvendigvis om morgenen - heller lunsjtiden!) og så fikk jeg kraftige stikninger og smerter i magen og korsryggen, mer enn vanlige menssmerter. I tillegg har jeg fått veldig oppblåst mage, og etterhvert har brystvortene blitt mørkere og større (og blodårene kommet tydeligere frem.. æsj). Jeg drømmer også mer enn før og er litt sliten og trøtt... Men veldig GLAD til tross for at også humøret går som en jojo ;)

Lykke til du som håper å bli mamma snart! Vet hvor forferdelig det er å vente på å ta test... Men plutselig sitter du med pluss i hånda du også! ;) Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...