Gå til innhold

hva gjør jeg feil?

Anbefalte innlegg

altså.. jeg ammer gutten min på fire uker... det har gått kjempebra, helt til de siste dagene.. etter å ha lest en del om amming, leste jeg at han sku få slippe puppen selv... noe jeg ikke hr latt han gjort, da han har begynt å "tullesuge", altså at det gjør vondt.. da har jeg tatt puppen, og latt han få den igjen om han faktisk er sulten... som regel har han sovnet da, og vært våken tre fire timer etterpå... men altså i de siste dagene har jeg sluttet med dette, pga det jeg leste... men det har resultert i utrolig såre bryst, selvom jeg bruker skjold(grunnet flate/innovervendte brystvorter)... hva gjør jeg da feil? det ahr blitt sånn etter at jeg lot han slippe puppen selv... skal jeg da gå tilbake til å ta puppen, få han til å rape, og legge han til igjen om han begynner å tllesuge?? eller bare la han fortsette?? er jo så utrolig vondt...

så lurer på hva jeg skal gjøre litt forvirret, siden det sies at de skal slippe den selv, men det blir bare tull her...

noen med hjelp til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9412851-hva-gj%C3%B8r-jeg-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vondt skal det ikke gjøre! Han bør ikke få tullesuge.

Gjør det som funksjonerer for dere. Og det var det dere gjorde før du leste for mye! Det vanker en del ammehjelpere her inne (jeg er en av dem!), hør gjerne med oss hvis det er noe du lurer på! Det går også an å sende epost på ammehjelpen.no sin hjemmesiden.

ja, leste nok for mye jah... hehe.. er dumt til tider det :) men takk for svar, skal fortsette sånn det var før.. var mye mer behagelig for meg og, ble ikke stresset når han sugde, for et var ike vondt ) og mett ble han, han fikk alltid tilbud om puppen igjen ) ville han ikke ha, lukket han bare munnen og sov vider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...