Gå til innhold

November: Er det noen av novemberbebisene her som deler rom med storesøsken?


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Har flyttet minsta inn på rommet til storebror i dag (han er 3,5 år), men han ligger inne hos oss nå i starten, i tilfelle det ble spetakkel:)

Men, jeg lurer veldig på om det blir bare stress, hvis de våkner av hverandre osv.

Minsta har det med at hun våkner og gråter litt på kveld/natt, OG har for vane å våkne rundt kl. 05, bare for å være litt våken, sovner som regel igjen etter en stund, men det hender hun begynner å sutre, og da spørs det om jeg ikke har en lys våken 3-åring :-s

Håper jo på at de skal bli vant til lydene til hverandre da... men, vet ikke om det går...

 

Noen som har noen erfaringer å dele med meg? Helst positive, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har tenkt at minstesnuppa og storebror skal dele rom, men har ikke kommet oss så langt enda. Så desverre ingen erfaringer å dele.

Tenkte først at vi skal vente til snuppa sover natta igjennom, nå spiser hun 1 gang i løpet av natta. Men er jo egentlig ikke noe problem å løpe på barnerommet for å amme, så egentlig burde vi jo bare hoppe i det.

 

Storebror er 2,5 år, og har sagt seg enig i at lillesøster kan sove på rommet. Han sover veeeldig tungt, så tror egentlig ikke han kommer til å våkne av lydene/gråtinga til lillesøster. Jeg er mest spent på om lydene hans kommer til å vekke henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg lurer på og, om storebror vekker lillesøster. For han sover egenltig ganske tungt. Og han kan vi forklare litt, at han må sove videre osv, for det er natta, og at lillesøster bare gråter litt.

 

Men, våkner hun er det jo litt verre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...