Gå til innhold

tips til dere jenter:-))))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Prøv Triumph BH de er gode i størrelsene og gir god støtte. Kan ikke få fullrost dem nok. Pass på at BH'n er trang nok rundt. Da holder den puppene bedre på plass. Jeg bruker nå 80F, men kunne sikkert brukt G , og jeg har ikke vondt i nakke eller rygg Litt større byste nå enn til vanlig. Normalt bruker jeg 80 E eller 75 F hos Triumph. Flere jeg kjenner med stor/tung byste sverger til T

Bikini i store srørrelser er jo et evig mareritt... men det kommer mer og mer av det ... jubiiiii :)

Jeg er faktisk ganske fornøyd med lindex sin egen serie på bher også. De er meget behagelige å ha på, samt fine på pris:-) Ellers så er det triumph som ligger i min undertøys skuff... Det å ha store pupper er ikke alltid like enkelt. Og triumph svikter aldri.. de holder puppa oppe uansett:))

Men jeg fikk fint på meg d- cup på kapphal sin bikinioverdel.. Ikke noe problem.. dreit litt på draget på en overdel. Hadde ikke tid å prøve i butikken, så jeg tok en sjangse. Var en overdel som går over nakken og er knyting rundt og på nakken. Den var ikke like stor i cupen som de andre. Ellers er det fakisk normal fin mote på kapphal sin bademote. Det er ikke store brune blomster som er for bestemødre. En får friske fine farger og får det som alle andre kjøper også:-)) Men jeg tok en råsjangse ang badebuksene. De er allerede ganske skrapet på de store størrelsene. SÅ jeg kjøpte noen størrelser mindre enn i fjor. Og dæven så sitter de som støpt for rompa mi:-))) Så jeg er ganske så for nøyd etter handelen:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...