Gå til innhold

tildlig bekkenløsning??

Anbefalte innlegg

Jeg er bar i 10 uke, me har så vondt i korsryggen og ned i rompeballene på en måte(litt vanskelig å forklare)(hehe), og ned i det ene låret att jeg nesten ikke kan kjøre bil, klarer ikke trøkke inn pedalan etter jeg har sittet en stund..

men er det ikke litt tidlig med bekkenløsning eller kan det være det, dette er mitt første barn!

er det noen som har hatt tidlig bekkenløsning eller vet noe om det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9412557-tildlig-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Litt lenger nede på siden finner du informasjon ang bekkenløsning, den kan komme seint/tidlig i svangerskapet.

Du kan dessverre ha fått bekkenløsning allerede nå.

ta kontakt med lege og få evt henvisning til fysioterapi. har du problemer med å gå til tider, er dette viktig å få fram i legesamtalen, slik at legen skriver dette på rekvisisjonen slik at du har rett på gratis behandlig i resten av svangerskapet og 6 mnd etter svangerskapet.

Lykke til videre.

jeg tror du kan ha bekkenLÅSNING...Hadde samme type symptomer som deg helt tilbake i uke 7, bare gikk på og gikk på og i uke 15 var jeg til kiropraktor, hjelper....men det tar tid!! Han knekker og ordner, (ikke vondt) og viktig med aktivitet etter behandling, som å gå en tur etc....bedre å ha låsning enn løsning, så får håpe det er det du har...men finn ut tidlig hva det er for å komme tidlig til behandling!! Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...