Gå til innhold

Var mensen regelmessig når den kom tilbake? Jeg har litt panikk her...

Anbefalte innlegg

Hjelp!!!!

Jeg går rundt og er redd for at jeg kan være høyst uplanlagt gravid -igjen- ettersom jeg ikke har fått mensen til forventet tid.

Har en gullunge på 9 mnd. Brukte minipiller i fra 2 mnd til ca 7 mnd etter fødselen, men slutta fordi jeg følte meg elendig. Dessuten glemte jeg dem stadig, og da måtte vi jo bruke kondom likevel... Og så var jeg plaget av en ekkel lukt fra underlivet, noe legen sa visstnok kunne oppstå etter fødsel, og den forsvant vanligvis når man fikk tilbake mensen. Men den kom jo aldri pga piller og amming! (Noen andre som har opplevd dette forresten? Jeg har aldri hørt om en slik "etter-fødsel-plage" før.) Uansett, jeg droppa pillene, humøret ble bra, lukta forsvant og mensen kom tilbake og alt var flott!

Men så kommer ikke neste mens! Og jeg har alltid hatt VELDIG regelmessig mens. Nå er jeg 6 dager forsinket, det har aldri skjedd før (unntatt de to gangene jeg har vært gravid...) Jeg kan faktisk ikke huske om vi har tatt noen "sjanser" etter at jeg sluttet med pillene, vi gjorde det mens jeg fortsatt brukte dem, da jeg ofte glemte å ta dem til riktig tid. Men etterpå tror jeg vi har vært flinke til alltid å bruke kondom..? Har vært VEEELDIG trøtt noen ganger, sjø! Litt pinlig å innrømme, men...

Kan ammingen gjøre mensen uregelmessig? Det er krise hvis jeg er gravid nå igjen!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...