Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Kristine??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere meninger? Kjekt å høre. Har alltid hatt dette navnet som en favoritt, men syter med å bruke det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok navn, men det er litt vanlig og derfor kjedelig. Mer sans for nylaginger som Ine (ihne) og Tine. Kirsti er også et navn jeg liker.

Skrevet

Klassisk, tidløst og fint.

Skrevet

Er det mange som har ei jente med navn Kristine??

Skrevet

Jenta mi heter Christine, og jeg angrer litt av og til... men hun kunne jo ikke hette noe annet i dag alikevell da!!

Skrevet

Kjempefint- særlig med K...

Skrevet

Veldig fint syns jeg!

Pauline er og fint c(:

Skrevet

Fint navn, selv om det er vanlig, og da litt kjedelig...

Skrevet

jeg syns Christine er fint! men det er fordi min mor plasserte meg i en situasjon der jeg ble nødt til å leve med det;) skulle gjerne het noe annet, men shit au..;)

Skrevet

Hei til deg over! Men har du kommet i mange situasjoner, der flere heter det samme som deg?? Har du følt til tider at dette navnet er litt upersonlig??

Skrevet

Nei, egentlig ikke..men i min ungdom hadde jeg et kallenavn - etternavnet mitt, så ble mest kalt det da..men det har ikke vært så mange rundt mwg med det navnet igrunn...

Skrevet

Jeg har aldri likt navnet pga en av nabojentene jeg kjente som altid hadde grønt snørr hengende ut av nesa da hun var liten... Men, nå i voksen alder har jeg klart å fortrenge dette traumatiske minnet;-) Nå har jeg begynt å synes det er et fint navn, kanskje mest KristinA. kanskje er det fordi jeg ennå har til gode å møte en liten jente som heter det - det føles som et sjeldent barnenavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...