Gå til innhold

November: Hva jobber du med og


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

hva slags utdannelse har du? Skulle du ønske du hadde valgt annerledes? Jeg skulle litt ønske at jeg hadde tatt noe administrativt i tillegg til sosionomutdannelsen og pedden min.. det er aldri for sent sier folk..men jeg er ikke den som hopper på en utdannelse i tillegg til å jobbe og ha et lite barn.. kanskje når jeg blir gammel og grå...hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fysioterapeut.. Litt tilfeldig at det blei det yrket, men trives godt med det. Har tatt litt utdannelse videre innen trening og skulle gjerne hatt enda litt mer der. Ønsker å bli personlig trener med tid og stunder... Evt en videreutdannelse innen barn. Men for tiden er jeg bare mamma og stortrives med det.. Er forferdelig umotivert mtp å tenke jobb og gruer meg til å ikke skulle få tilbringe hele dagene sammen med tulla mi lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å gå frisør, men aldri i livet om jeg skal bli det.. Glad jeg ikke begynte på lærlingtida mi.. Nå vet jeg ikke hva jeg vil:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ e utdanna førskolelærer,va ferdi i fjord vår.. ut i jobb... ikkje rett te fødselspænga så etter tre måna hjæmme m podn va d ut i jobb!!! d va tøft..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...