Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Hvor har dere tatt dette? Hørte det ikke var så lurt å ta i automat, men hos fotograf... Noen som har brukt en fotograf i Oslo?
selfangerkjerringa Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Best å ta hos fotograf: Koster ca 100-200kr, men utrolig mye mindre stress enn å prøve selv i automat De fleste fotografer tar en fast pris uansett hvor mange ganger en på prøve før bildet blir bra, det er roligere omgivelser hos en fotograf enn i en automat på et kjøpesenter o.l. - og ikke minst: du får et resultat som du VET kan brukes i passet
Fikk maibaby06 Skrevet 25. mai 2007 #3 Skrevet 25. mai 2007 vi tok hos sjøwall. De var veldig flinke. Husker ikke helt hva vi betalte, bke 350 kr tilsammen men vi tok tre serier fordelt på voksne og barn:-) Jeg holdt babyen på fanget med et teppe mellom meg og han. Det er viktig at de har munnen igjen, ikke smiler og bildet er tatt rett frem med begge ørene synlig. Derfor er det best å ta hos fotograf ellers blir det kanskje flere runder i fotoboksen:-)
Bellen^2 Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Vi var nede på politihuset og fikk ordnet nye pass i fjor sommer og da jeg spurte om foto av baby anbefalte hun på det sterkeste at vi gikk til en fotograf fremfor å prøve å ta bilder i en vanlig fotoboks. De er jo ikke spesielt billige de heller og skal du prøve og feile et par ganger er du fort oppe i det beløpet du hadde betalt hos fotografen, og det er jo mye mindre stress. Det er jo mange fotobutikker som også tar passbilder.
Tipp topp Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Vi tok hjemme med digitalkamera. Er babyen veldig liten kan dere legge han på et hvitt laken og ta bildene ovenfra.
Tre søte jenter:) Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Det finnes digitale fotobokser hvor man kan trykke på angreknappen helt til man er fornøyd med bildet. Går fint med litt eldre babyer i hvert fall. Vi tok passbilder hos Fotoknudsen på Triaden, men de ble ikke noe bra. De første vi tok ble ikke engang godkjent av politiet så vi måtte ta nye (det slapp vi å betale for da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå