Gå til innhold

Juni-runde med hemmelig barnevenn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi igang med ny runde hemmelig barnevenn! Åpent for ALLE som vil være med :) Påmeldingsfrist: 2. juni. Sendefrist: 25. juni. Avsløring: 1. juli.

Se bloggen vår for nærmere informasjon:

http://hemmeligbarnevenn.blogspot.com/

VELKOMMEN ALLE SAMMEN!

hilsen rødhette* og ka-ping :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

Skrevet

Sørger dere for at folk som bor i samme by, IKKE blir hemmelige venner, eller er det hipp som happ? Jeg har lyst til å forbli anonym, så dersom jeg blir garantert en venn på andre kanten av landet er det ikke så risikabelt å bli gjenkjent.

Flott initiativ forresten!

Skrevet

Vi fordeler via "loddtrekning", så det er helt tilfeldig hvem som får hvem.

Men du sender jo en anonym pakke, så om det skulle være noen i samme by vet de jo ikke at det er deg. Nå stempler jo ikke posten med stedsnavn lengre, så for alt man vet kan det like godt ha blitt stemplet på den andre kanten av landet som i samme by :)

Forresten, takk :)

Skrevet

Dytter denne opp..

Og til deg anonyme over, vil jeg også minne om at det er kun den som blir din hemmelige venn som får ditt navn og din adresse. Den infoen legges IKKE ut på bloggen.

Skrevet

KJÆRE ANONYM!

eg bor heeelt oppe med finnmarksgrensa - er det langt nok unna? om det er, så kan eg være din hemmelige venn, å love på tro å ære å ikke avsløre din anonymitet.

Skrevet

Minner om at i hemmelig barnevenn er det knøttene våre som skal få gave, ikke vi :)

Hvis du har flere barn velger du selv om du vil melde på ett av barna, eller flere. Husk å presisere dette i påmeldingen!

Velger du f.eks å melde på to barn, vil du også motta to barnevenner å sende pakke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...