Gå til innhold

November: Sover bebisen din på eget rom?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Jenny sover på rommet vårt ennå.. i egen seng, men hender hun sover videre i sengen min etter mat i 5-6 tiden.. er jo litt kos det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp han sover på eget rom =) Gjort det i snart 2 mnd =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la Marius på eget rom for ca 1 mnd siden. Jeg tar ham vanligvis inn til meg når han våkner grytidlig for å leke(!) og lar han ligge i senga vår så jeg kan sove mer. Det blir mer at han holder oss våken med bablingen sin og så krafser han og dasker pappan på ryggen. hihi

 

Mitt nye prosjekt som startet i natt er at når han våknet kl 4 ga jeg ham en bamse og lot det være lys inn fra gangen så det var sånn halvmørkt, og så gikk jeg og la meg igjen og hørte ingenting før kl 8!

 

I kveld skal jeg sette inn en liten lampe og legge bamsen innen rekkevidde og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover på eget rom ja! Har vel gjort det i snart 2mnd. Hun sov kun i vår seng før det, så det er mye bedre nå ja;) Våkner 1-3 ganger for å få pupp hver natt da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår jente sover på vårt rom enda, i egen seng. Kommer nok ikke til å flytte hun over til eget rom før hun sover hele natten. Men nå har hun begynt å snorke litt (! er det unormalt?), så det blir sikkert litt deilig når hun flytter inn på eget rom. Men det er jo kos å ha hun der og høre hun også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også det er kos å ha Marius i vår seng, men sambo er redd for å legge seg oppå ham og jeg sover mye lettere og får ikke rørt så mye på meg når han er der, så det er best for oss at han har egen seng. I tillegg er det lett at pappaen vekker babyen om morran eller motsatt, så vi prøver å få det til at han sover hele natta på eget rom. Når pappaen er stått opp klokka 7 henter jeg babyen når han våkner og så ligger vi i senga og leker og pludrer til 9 :) I grunnen koseligste tiden på dagen det, han er så blid og søt om morran!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus sover på eget rom.. Har gjort det en stund nå.. Det går helt fint, men det var helt grusomt i begynnelsen, men nå er jeg blitt mer vant til det.. Men når han skal ha mat om morningen, da tar jeg han inn i sengen min, så får han ligge der til vi står opp..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah Emilie sover på samme rom som oss enda, men i egen seng. Men når hun våkner i 6-7 tiden så får hun ligge i sengen vår og få litt mat og kose oss før vi står opp=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...