Gå til innhold

Hva er ventelister til for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der alle sammen! Jeg lurer bare på dette... Hva er ventelister til for egentlig?? Nå har jeg og gutten min på 5 vært hos legen med denne tissinga. Alle prøver var fine og alt det der, men hun synes ikke at all denne tissinga både dag og natt (som jeg tidligere har lagt ut om her...) var normalt, så vi ble henvist videre til barnelege på Sørlandet sykehus Kristiansand. Vel, det resulterte i at vi fikk brev derfra hvor de skrev at "gutten er under 6 år. Vi har veldig lange ventelister, og siden han ikke er over 6 år, settes han ikke opp på venteliste." Det er jo helt utrolig. Gutten min blir ikke satt opp på venteliste før han er 6 år! Så derfor må vi gå igjennom privatklinikk og betale selv (går jeg ut fra).

Jeg avventer med å ta kontakt med fastlegen til over pinse. For da skal vi på røntgensenteret for å ta ultralyd. Dette fikk vi også henvisning til. De beklaget på røntgensenteret at det var litt lang ventetid. Det var pga 17.mai og pinse. Ventetiden var på 3 uker! Det synes jeg var kort tid. Ja, alt er vel hva man sammenligner med -det statlige eller det kommunale.

Anyway, gutten min tisser littebitt mindre i buksa for tiden. 3 av 5 dager i barnehagen er vel tørr for tiden, men vi merker at han blir sliten av det. For han tisser allikevel hver dag i buksa hjemme eller andre steder. Vi ser en klar tendens på tidspunktet på døgnet. Det skjer noe etter kl.14/15 -også i helgene. Ja, ja, nå er det noen fridager for både voksne og barn.

Ha ei fin helg alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...