Gå til innhold

Tenner? Håper på svar.... (samme som småtroll)

Anbefalte innlegg

Er det en tid på døgnet hvor det er mest vondt? hun har nemelig slike hyleanfall på kveldene.. det er ingenting som hjelper, det hjelper litt med dentinox, men ikke helt. Vi hører godt på måten hun skriker på at det er vondt, det er ivertfall helt jævlig å høre på..

Jeg er ganske sikker på at tuppa holder på å får tenner.. det er rødt og det står ut en bit. også skal hun alltid ha noe i munnen, merker også at hvis vi tar fingeren imunnen så biter hun, før så sugde hun bare på den...

og en ting til: tar det lang tid før de kommer opp når de først har begynt? dette har vel pågodt en ukes tid, men det har blitt mye verre i det siste...

Fortsetter under...

jeg har hørt at det kan ta flere mnd.. men er ikke sikker da. det har ikke blitt så ille som du beskriver her enda. men hun er grinete på kveldene ja. og hvis jeg gir henne puppen da så tygger hun bare på den :P hehe..vet ikke om man kan gi paracet da? hvis det er så ille mener jeg..

Det er nok tenner ja ;O) prinsen min oppførte seg akkurat slik og hans tenner kom opp ganske kort tid etter. Nå er vi i gang igjen med fortennene oppe. Når det sto på som verst ga jeg han en paraset, slik at han fikk slappet av nok til å sove.

Lykke til ;O)

Du gir Paracet eller Pinex stikkpiller til så små (begge inneholder paracetamol). Kjøpes på apotek, noen butikker selger også. Pass på at du får riktig styrke, som passer til antall kg barnet veier. (Det står bakpå esken).

Jeg ga stikkpille etter 3mnd vaksinen. Gutten trykket/bæsjet den ut 3 ganger, men på 4.forsøk gikk det bra :) Da puttet jeg den inn med butte enden først, for da er det ikke så lett å presse den ut igjen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...