Gå til innhold

6+6 og urolig mage


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skikkelig oppblåst og romlete i magen i dag. Litt småkvalm og vond rygg og menssmerter. Har dere det også sånn? Når blir det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet akkurat hvordan du har det:-) Symptomene vil nok variere litt i styrke framover.Jeg følte meg så pigg i hele uke 9, men for et par dager siden ble jeg både slapp og uvel igjen. Den oppblåste magen kan du regulere litt hvis du er kjempenøye med hva du spiser, men ikke mye altså, det er min erfaring. Menssmerter får du fordi livmoren din jobber:-)Jeg leser at disse første sympomene avtar endal i uke 12-13 så da får vi satse på det. I mitt første svangerskap var jeg i god form hele tiden så jeg kan ikke bruke det som sammenligning. Vi er alle forskjellige og det er viktig å huske på at det meste er normalt.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips til hva man ikke bør spise? Jeg sliter med det samme selv... Vil så gjerne klare å holde på hemmeligheten litt lenger enn til uke 7-8..... Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heeelt normalt :)

Det er mange som har det slik de første ukene, jeg også (men ikke vond rygg), det skjer jo fantastisk mye i livmoren, rart om det IKKE kjennes :)

Det gir seg nok etterhvert, det ga seg på meg rundt uke 8 sist.

Fra da hadde jeg kun noen stikninger og "strekk" langs sidene resten av svangerskapet, ikke vondt i det hele tatt :)

 

Når det gjelder kvalmen.. Spis ofte og lite, det hjelper ofte :)

Rart å tenke på at mat kan lindre kvalme, men det funker for mange, meg også. Kvalme er forferdelig, så da noe hjelper er det fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...