Gå til innhold

Hcg


anka81

Anbefalte innlegg

Hei hei..

 

Noen som har sett den lista over hcg nivå her? Husker eg har sett ei men husker ikkje hvor...

 

Har litt behov for den , da siden eg var på tidleg ul.. ingen god dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den ligger nok lengere bak her:)

 

har du fått svar på hcg prøve?

gikk det ikke noe bra på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Nei , gjekk vel egentlig veldig dårleg.. Etter mens å regne er eg 7+2, men i dag fann dei ingen foster. Livmora utvikla seg som om at eg er gravid, men dei fann ikkje noen der inne.. Dei leita litt rundt, men fann ingenting.. hCG nivået mitt er målt til 1500, skal tilbake på søndag for nye blodprøver og ny ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på min første ul da jeg trodde jeg var i 7 uke, men der tok jeg feil ble satt tilbake en uke ca..

så ikke noe da heller,, menen uke etter så vi hjertet.

mitt hcg var da bare 7oo og noe, men så kom det seg ja hcg føyk i været, var på siste ul da jeg var 8+4 og så armer og hode og hele pakka, det var da han sa jeg var 8+4,. skal tilbake når jeg er 10 uker og jeg gleder meg veldig til det..

 

så tror ikke du trenger å bekymre deg jeg..

det går sikkert bra med dere:):)

 

lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

såg dere absolutt ingenting?? Eg fekk beskjed om at eg kan vente meg en sa siden dei ikkje fann noe som helst.. det var ikkje noe svart lomme i livmora, men livmor hinna var tjukk , noe som sa at eg var gravid.

 

Skal inn på søndag for ny sjekk, og håper det er noe stigning, men er vanskelig å håpe og.. Alt ble liksom dødt i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo vi kunne se ett svart hull, men ikke noe mere..

har du blødd mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men du må ha lykke til på søn, jeg skal krysse fingrene for deg:)

 

og jeg håper det ordner seg med deg:):)

si hvordan det går da, vist du vil det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat det.. eg har ikkje blødd i det hele tatt.. Har bare noen smerter i sidene, var derfor eg var til tidlweg UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er er at mannen min jobber vekke og er vekke 1 mnd i slengen. Så eg må vere minst 6 uker på vei siden han har vert vekke 4.. men etter mens er det jo 7+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm merkelig, for med sa så blør man jo, og med ma så ser man jo fosteret...

og jeg har og hatt mye vondt, så det er jo vanlig og det, livmora som utvider seg!

 

kansje du bare er enda tidligere enn du tror ellers så kan det være det ligger sånn att du ikke ser det så godt, det er jo mulig da...

 

jaja jeg tror det går bra og på søn får se mere:):)

 

masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det eg og trudde med sa.. men ho sa at eg kunne vente meg en sa.. så eg vet ikkje. ho hadde inn ei anna og slik at dei var to som såg etter.. men,.. off, eg håper du har rett.. det ligger ett lite håp der ute enda siden eg ikkje har hatt noe som helst blødning... Håper hcg stiger.. da er det vel ett håp???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stiger hcg er alt bra:)

 

jeg har hatt 3 sa og en ma og da har ikke hcg steget noe serlig eller så har det sunket..

men jeg må jo si att som som jeg har opplevd det så høres det ikke ut som du har mistet..

men jeg er jo ikke lege, snakker jeg bare ut i fra erfaring her..

 

håper virkelig det ordner seg for deg..:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er merkelig det her.. men eg må vel smøre meg med denne vanskelige tålmodigheten og håpe på det beste på søndag. kan se om eg stikker innom søndag kveld vist eg greier det.......... kan si hvordan det gjekk da.. Tusen takk og lykke til videre,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Håper det går bra med deg! Jeg må bare få spørre: Ble du utredet for svangerskap utenfor livmoren?? Jeg hadde dette i januar, og det du beskriver høres veldig likt ut som det jeg hadde... Ikke for å skremme deg altså, men jeg mener at du burde spørre legen om dette på søndag. Og hvis det skulle være en ex.u du har, så er det intet hinder for å bli gravid. hvis de fjerner den ene eggelderen, så overtar den andre funksjonen til den du mister. Jeg er gravid igjen i uke 10, og det tok bare 3 mnd. etter ex.u til jeg ble gravid igjen.

 

Håper det ordner seg i beste retning for deg!

 

PS: hvis du ønsker å lese mer om svangerskap utenfor livmor/symptomer e.l., så vil jeg anbefale at du tar en titt på www.ectopic.org.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

Grunnen ti at eg var inne på tidleg UL er fordi eg har noen smerter i sidene. Dei ville sjekke at det var innenfor livmora og ikkje utenfor og om alt var bra. Men når eg var der fann dei ingenting, ikkje noe liv ikkje noe foster , ingenting. Dei fann bare det svarte hullet i eggstokken der eg hadde hatt eggløsning. Det er fekk beskjed om var at livmora mi utvikla seg og at eg var gravid. Dei prata om at eg kunne vere 4-5 uker på vei, men stemmer ikkje i forhold til da mannen min var heime. Så da var det siste dei sa at eg bare skulle gå og vente på en SA. men skulle komme tilbake på søndag for å sjekke om hCG nivået gjekk opp eller ned og ny UL. Gruer meg fælt egentlig. Eneste som står i hode er at eg skal bare vente på at eg begynner å blø, sjekker hele tiden.. Men synst det er så uvirkelig og.. Magen har jo vokst!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men synest også at det er rart at eg får beskjed om at eg skal vente på en SA, kan jo gå uker... off... dette er helt grusomt, vi sliter sånn med å bli gravid og. er ikkje bare bare....Har jo ikkje mensen mer enn ett par ganger i året.. men dette var litt utenom det som er problemet mitt

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Jeg forstår godt at dette er en påkjenning. Krysser fingrene for deg! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var endelig UL og blodprøver over for denne gang, I dag fann dei graviditet i livmora og hCG hadde steget fra 1500 til 1970 i dag, Skal komme tilbake om ei uke for nye kontroller.

 

Kan ikkje fatte at legene kan si slike ting en dag og en annen åpner opp håpet ditt to dager etterpå. Han var ihvertfall positiv i dag , og det var godt. Men kunne ikkje garantere noe. Det var veldig lite for å vere 7+++, men minner mere om 5 uker på.. akkurat det skjønner eg ikkje helt . Men vi får finne det ute senere om alt går bra.

 

Takk for støtten. Ga meg faktisk litt håp og lese det dere skrev..

 

Så no får eg prøve å tenke positivt og håpe det går bra til neste kontroll , og så ta det der etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ta i fra deg alt håp, men burde ikke hcg være høyere?? Og skal det ikke minst fordobles i løpet av et par dager??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jo det skal stige med ihvertfall 20 % hver dag sa han. Men det var stigning på desse to dagene, så da var det håp. eg tør ikkje slippe gleden heller etter det eg ble fortalt på fredag, og at eg har lest og hørt at det skal egentlig fordobles.. Men så lenge det er stigning er det håp.. Så eg får bare vente å se- og håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...