Learning to fly Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Når jeg ammer så sitter jeg i grunnen best på en kjøkkenstol!!! Sitter jeg i sofa eller godstol, må jeg sitte ute på kanten. Har alltid pute eller dyne under baby og sitter beitn opp og ned...( Får ikke til å sitte behagelig:) Litt rart egentlig for jeg har langt over to års ammeerfaring, og fullammer til de er seks mnd... noen andre som er like rar som meg?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 25. mai 2007 #2 Skrevet 25. mai 2007 Bruker du ammeputa a? Jeg sitter godt inni god-stolen med ammeputa i fanget og Julie oppå der. Så behagelig for begge to atte..
Learning to fly Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2007 Har prøvd ammepute for noen år siden, men det funka dårlig... Sitter jeg godt bakover, så føler jeg babyen ligger feil alltid...jaja, støtter godt opp med puter bakom da, så får jeg litt støtte i ryggen. Har ikke "korte" puper heller:) Bruker C cup. Jaja, prøve ravogtil å finne en behagelig stilling, men det er mye lettere å sitte med rak rygg liksom:)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 25. mai 2007 #4 Skrevet 25. mai 2007 Det er jo ganske stor forskjell på ammeputer og. Min er stor i forhold til de andre jeg har prøvd (har endel ammende venninner for tida se, så har prøvd litt forskjellige puter når vi har vært på besøk...) og jeg syns min er den mest behagelige. Vet ikke om det er for at jeg er vant til den, eller om den faktisk ligger litt bedre enn de andre. Kjedelig for det å ikek sitte godt når du ammer da, går jo masse tid på den amminga, hvertfall i starten...
Learning to fly Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2007 Hva heter ammeputen din da, og hvor har du kjøpt den?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Den heter Ammeputa bare... Vent 5 min, så skal jeg finne et tlf.nr
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 61926413, Hanne Jørgensen... Firmaet heter "Ammeputa", men tror ikke de har hjemmeside. Prøv å søk.
FuriLaks Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Vet du hva, det var nesten godt å høre at det ikke bare er meg som syns det med amming og sittestilling er litt slitsomt! Syns liksom folk sitter over alt og ammer, uten pute t.o.m.! Jeg må sitte rett i ryggen, helst inntil noe, med beina rett ned og ikke på for høy stol og helst ha en ordentlig ammepute. Blir så innmari gåen i rygg og skuldre hvis ikke. Så nei, det er ikke bare du som er rar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå