Gå til innhold

Får jo ikke sove lenger...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har søvnproblemer ja, men ikke fordi hun er urolig og plager meg. Blir liksom ikke trøtt om kveldene, og vokner lett, og da får jeg ikke sove igjen. Vokner av kramper og av at jeg er svett, og når jeg snur på meg i senga, kan jeg av å til få kynnere eller rett og slett vondt i musklaturen i magen.. Men klager ikke :)

ikkje så mye søvn her hell for tiå nei... Snur eg meg på siå, så leggan seg langt ud te den siå eg ligge på å gnure seg rundt, å snur eg meg på andra siå, så e det to sekund, så e an der og å spenne å gnure seg rundt. Må bare ligga å kjenna itte, å synst bare det e heilt fantastiskt å søtt å kjenna så masse:)

Gjør og vondt i muskulaturen i magen å i lusken når eg snur meg.. E vell tein på at ting nerme seg nå...

Kunne ikkje vert mer SPENNANDE :o)

Ååh, er akkurat likedan til meg som deg anna78.. Og når poden eeendelig roer seg og jeg kan legge meg på siden likevel, så dovner jeg bort i hoftene og jeg ligger og kjenner på noe muskulært helt på toppen av magen, rett under bysten. Og så er det jo vanskelig å snu seg i den myke senga! huff.. nei søvn er plagsomt å få til for tiden ja.. men egentlig er det litt deilig å ligge og kjenne på sparkene også da.. ;-)

Annonse

Jeg er trøtt så det holder, sovner gjør jeg også, men så våkner jeg også til de mest utrolige tider og er lys våken. Så her er søvnmønsteret helt på tur, kan være ca opp til 8 timer våken, så må det soves noen timer, så våken igjen noen timer. Litt upraktisk å kombinere med et sosialt liv

Jeg er så heldig at jeg sover ganske godt om natten..... men har ikke helt trua på at det fortsetter slik.. heh..... våkner noen ganger selvfølgelig, men det har jeg alltid gjort å sovner fort igjen.... men er fortsatt like trøtt på dagen.. zzZZzz sove sove.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...