kvirrevirrevitt Skrevet 25. mai 2007 #1 Skrevet 25. mai 2007 Produksjonen har gått ned drastisk.... Ammet nr en mye lenger -til d sluttet "av seg selv" da hun begynte å miste interessen etter 10 mnd... -Men nå er det begynt sånn allerede, og han er bare 6mnd! Akkurat som han blir litt utolmodig, drar i puppen, tar nytt tak hele tiden, kjenner liksom ikke at melka flyter.. Hjelper IKKE å prøve å stimulere m extra pumping -pumping fungerer vist best som ANTI-stimulering for meg ( Han får grøt morgen, litt middag midt på dagen og grøt til kvelds... Hvor mye mm burde han ha i mellom, og hvordan skla jeg få produksjonen/interessen hans i gang igjen??
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2007 #3 Skrevet 26. mai 2007 Akkurat det samme skjer med meg! Får nesten ikke ut noe ved pumping lenger engang!! Vi gir bare litt grøt på kvelden så han får fortsatt mye mm, men virker som utdrivingen begynner å gå litt skeis:(
kvirrevirrevitt Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2007 ..stress kanskje. Veit ikke helt jeg.. -føler meg ganske sliten om dagen, men det har jeg jo egentlig gjort leeenge ) Er det noe jeg kan gjøre for å få litt fart i sakene igjen (hvis du sier at mannen min må massere skuldrene/ryggen min i MINST en time, så blir jeg kjempeglad.. for da må han jo, ikke sant? For å redde melka? ;o)
Expat Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 Det hadde ikke skadet Hudkontakt er kjempebra, minst fem-ti minutter stryking over huden din før hver amming er bare så bra! Han må også avlaste deg med ting som ikke har med amming å gjøre. Og en lang runde massasje hver dag er også bra... Trenger du å gråte litt hjelper det. Da kan han utelukkende klappe deg på hodet og si åååå... Alt dette hjelper på hormonspeilet med stresshormonene. Få også sjekka blodprosenten på helsestasjonen, kanskje de kan ta en full blodprøve og se hva du mangler!
Liti Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Hei, Bare fortsett amminga og ikke tenk for mye på at du har mindre melk, det retter seg helt sikkert igjen. Jeg har hatt slike perioder mange ganger med mine to barn, men det retter seg alltid etter noen dager. Kan forresten anbefale ammete da, synes det har veldig god effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå